Träffat kille som gillar BDSM
Skulle behöva råd av er som testat BDSM utan att själv ha den dragningen från början, utan mer blivit "medbjudna" av en partner (oavsett om ni gillat det eller ej). Och även från er som gillar BDSM och som gillar att bli skadade under sex.
Jag har träffat en kille som gillar att bli skadad när vi har sex. Det här är ingenting som kommer naturligt för mig och jag kan till och med känna ett visst motstånd, det känns liksom kärlekslöst att slå honom. Vet dock inte om det är för att jag bara är ovan eller om det helt enkelt är över någon gräns för mig. Jag vill ändå ge det en chans, då jag gillar denna kille och vill se om vi funkar ihop.
Har lite olika frågor!
1. Finns ni som känt motstånd mot att skada er partner under sex, men som på något sätt lärt er att uppskatta det? Kan ni i så fall berätta hur det gick till.
2. Finns det sätt att vara sadistisk och samtidigt fysiskt nära under sex, som inte känns som misshandel? (Det är den känslan jag instinktivt inte gillar nämligen, känslan av att misshandla honom, har inget emot om det känns hårdhänt.) Ge jättegärna så tydliga exempel ni kan!
3. Har ni andra råd eller tips? Obs behöver inga tips om att våga vara öppensinnad eller att våga säga nej och inte gå över mina egna gränser, känner att jag har koll på det.
TACK på förhand ?