• Anonym (Tatja)

Träffat kille som gillar BDSM

Skulle behöva råd av er som testat BDSM utan att själv ha den dragningen från början, utan mer blivit "medbjudna" av en partner (oavsett om ni gillat det eller ej). Och även från er som gillar BDSM och som gillar att bli skadade under sex.

Jag har träffat en kille som gillar att bli skadad när vi har sex. Det här är ingenting som kommer naturligt för mig och jag kan till och med känna ett visst motstånd, det känns liksom kärlekslöst att slå honom. Vet dock inte om det är för att jag bara är ovan eller om det helt enkelt är över någon gräns för mig. Jag vill ändå ge det en chans, då jag gillar denna kille och vill se om vi funkar ihop.

Har lite olika frågor!

1. Finns ni som känt motstånd mot att skada er partner under sex, men som på något sätt lärt er att uppskatta det? Kan ni i så fall berätta hur det gick till.

2. Finns det sätt att vara sadistisk och samtidigt fysiskt nära under sex, som inte känns som misshandel? (Det är den känslan jag instinktivt inte gillar nämligen, känslan av att misshandla honom, har inget emot om det känns hårdhänt.) Ge jättegärna så tydliga exempel ni kan!

3. Har ni andra råd eller tips? Obs behöver inga tips om att våga vara öppensinnad eller att våga säga nej och inte gå över mina egna gränser, känner att jag har koll på det.

TACK på förhand ?

• Svar på tråden Träffat kille som gillar BDSM
  • Anonym (Hm)

Att gilla BDSM är ju ett ganska stort spann. Allt från rosa handklovar, lite smisk o fula ord till att piska, tortera, förnedra, plåga med el etc. Var ungefär befinner han sig, har han berättat? Hur då bli skadad o slå honom.

• Anonym (Tatja)
    Anonym (Hm) skrev 2020-05-17 20:28:20 följande:

Att gilla BDSM är ju ett ganska stort spann. Allt från rosa handklovar, lite smisk o fula ord till att piska, tortera, förnedra, plåga med el etc. Var ungefär befinner han sig, har han berättat? Hur då bli skadad o slå honom.

Vad jag förstår så gillar han att känna smärta överlag, det är därför jag är nyfiken på om någon hittat sätt som skulle ge mig mindre vibbar av misshandel och mer vibbar av hårt sex.
  • Anonym (Anonym)

Det finns ju så många olika saker man kan testa med en sån kille... En som jag träffade gillade att få stearin droppat på kroppen, han kände sig riktigt levande då sa han. En del gillar riktigt tunna piskor som nästan gör hål i huden, men blod skulle jag vara försiktig med.

Hur långt vill han gå? Vilken typ av smärta är det han gillar? Piskor? Smisk? Rakblad? En örfil då och då? Värmesensationer?

• Anonym (Tatja)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-17 21:27:19 följande:

Det finns ju så många olika saker man kan testa med en sån kille... En som jag träffade gillade att få stearin droppat på kroppen, han kände sig riktigt levande då sa han. En del gillar riktigt tunna piskor som nästan gör hål i huden, men blod skulle jag vara försiktig med.

Hur långt vill han gå? Vilken typ av smärta är det han gillar? Piskor? Smisk? Rakblad? En örfil då och då? Värmesensationer?

Vad jag förstår gillar han smärta överlag. Frågan är nog inte vad han gillar, utan snarare om jag kan hitta sätt att ge honom smärta, som samtidigt inte ger mig en obehaglig känsla av att misshandla honom. Det jag har märkt är att jag är ganska okej med (på en nivå som är okej för att jag vet att han gillar det, men där jag själv inte känner någon direkt njutning av det, typ samma nivå som jag skulle säga att jag känner för att ge oralsex) är att under sex riva, trycka hårt etc med händerna, vilket han gillar. Men dels känns det lite enformigt, kanske för att jag inte instinktivt söker efter detta och därför inte vet olika sätt jag kan behandla honom? Och dels vet jag att han nog skulle vilja ha mer, både starkare smärta och fler sätt.

Men jag vill hitta sätt där jag fortfarande är nära honom och där det inte känns våldsamt. T.ex. att stå bredvid och använda piska känns inte okej för mig, även om jag vet att han gillar det.

Vet inte om det blir begripligt.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tatja) skrev 2020-05-17 21:48:27 följande:
    Vad jag förstår gillar han smärta överlag. Frågan är nog inte vad han gillar, utan snarare om jag kan hitta sätt att ge honom smärta, som samtidigt inte ger mig en obehaglig känsla av att misshandla honom. Det jag har märkt är att jag är ganska okej med (på en nivå som är okej för att jag vet att han gillar det, men där jag själv inte känner någon direkt njutning av det, typ samma nivå som jag skulle säga att jag känner för att ge oralsex) är att under sex riva, trycka hårt etc med händerna, vilket han gillar. Men dels känns det lite enformigt, kanske för att jag inte instinktivt söker efter detta och därför inte vet olika sätt jag kan behandla honom? Och dels vet jag att han nog skulle vilja ha mer, både starkare smärta och fler sätt.

Men jag vill hitta sätt där jag fortfarande är nära honom och där det inte känns våldsamt. T.ex. att stå bredvid och använda piska känns inte okej för mig, även om jag vet att han gillar det.

Vet inte om det blir begripligt.
    Jo jag förstår nog på ett ungefär. Jag undrar bara om det räcker för honom.

Bita kan vara en sak, inte nafsa utan riktigt bita, men utan att göra hål på huden. Tänk på var du biter, aldrig över leder, det ska vara i mjukdelarna.

Du kanske kan ha en liten piska i handen och slå med den över skinkor och rygg, om ni har missionären t ex. Om du rider har du också lite möjligheter där på bålen och armarna. Det gör inte alldeles för ont men kan ändå vara skönt för honom.
  • Anonym (Besserwisser)

Blandar du ihop skada med smärta?

En skada har man kvar tills den läkt.
    Smärta kan man ha för stunden, utan att vara skadad.

Det vanligaste vid BDSM är t.ex smärta, binda fast etc, men utan att skada.

• Anonym (Tatja)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-17 21:58:43 följande:

Jo jag förstår nog på ett ungefär. Jag undrar bara om det räcker för honom.

Bita kan vara en sak, inte nafsa utan riktigt bita, men utan att göra hål på huden. Tänk på var du biter, aldrig över leder, det ska vara i mjukdelarna.

Du kanske kan ha en liten piska i handen och slå med den över skinkor och rygg, om ni har missionären t ex. Om du rider har du också lite möjligheter där på bålen och armarna. Det gör inte alldeles för ont men kan ändå vara skönt för honom.

TACK så mycket för tips, tror det med bita ev kan funka! Om du har mer tips, så berätta hemskt gärna. Helst utförligt och detaljerat så att jag får idéer, för jag är som sagt helt nybörjare :)
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tatja) skrev 2020-05-17 22:11:17 följande:
    TACK så mycket för tips, tror det med bita ev kan funka! Om du har mer tips, så berätta hemskt gärna. Helst utförligt och detaljerat så att jag får idéer, för jag är som sagt helt nybörjare :)
    En sak jag kan föreslå är iaf en flugsmälla att smiska med, kan vara bra variation istället för bara handen.

Klädnypor kan sättas på kroppens olika huddelar, bröstvårtorna om han går med på det, det beror på hur hårt de klämmer. Lämna dem inte på alltför länge, särskilt i början.

Viktigast är iaf att ni pratar med varandra. Online kan du säkert få många råd på FL eller genom att googla men bäst är ju om killen själv talar om vad han gillar, så kan du gå igenom listan och fundera på vad som känns ok för dig. När du märker att han faktiskt njuter av det du gör kanske du vågar göra andra av hans saker senare.
  • Anonym (Tatja)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-18 09:04:09 följande:

En sak jag kan föreslå är iaf en flugsmälla att smiska med, kan vara bra variation istället för bara handen.

Klädnypor kan sättas på kroppens olika huddelar, bröstvårtorna om han går med på det, det beror på hur hårt de klämmer. Lämna dem inte på alltför länge, särskilt i början.

Viktigast är iaf att ni pratar med varandra. Online kan du säkert få många råd på FL eller genom att googla men bäst är ju om killen själv talar om vad han gillar, så kan du gå igenom listan och fundera på vad som känns ok för dig. När du märker att han faktiskt njuter av det du gör kanske du vågar göra andra av hans saker senare.

Tack för att du ger tips! Jag ska försöka hitta mer info, men känner att jag har googlat så mycket och det mesta känns för avståndstagande och hårt.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tatja) skrev 2020-05-18 11:04:48 följande:
    Tack för att du ger tips! Jag ska försöka hitta mer info, men känner att jag har googlat så mycket och det mesta känns för avståndstagande och hårt.
    Det beror på hur man ser det. För honom kan det vara en väldigt intim upplevelse, även om ni inte hela tiden har fysisk kontakt med könsdelar eller annat.

Bäst är om han berättar själv vad han gillar, så slipper du gissa :)
  • Anonym (Tatja)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-18 11:30:54 följande:

Det beror på hur man ser det. För honom kan det vara en väldigt intim upplevelse, även om ni inte hela tiden har fysisk kontakt med könsdelar eller annat.

Bäst är om han berättar själv vad han gillar, så slipper du gissa :)

Ja precis! Det är nog väldigt intimt för honom ändå, men det blir nog bara negativt för oss båda om jag inte hittar den känslan. Behöver klura mera på detta :)
Svar på tråden Träffat kille som gillar BDSM