• Anonym (Ts)

    Sexting!! Hjälp mig , akut

    Som rubriken.

    Sextar men suger på det, ge mig era bästa förslag på vad ni hade skrivit till någon för att få den sugen. Gärna detaljer osv.

    Är kvinna och skriver med en man så behöver sådana förslag eller bara generellt

  • Svar på tråden Sexting!! Hjälp mig , akut
  • Bjoer

    Bilder och filmer är det som funkar absolut bäst. När jag är ute och reser längre stunder brukar jag skriva noveller som jag skickar till henne en del i taget och hon svarar med bilder och filmer.

  • Anonym (Ts)
    Bjoer skrev 2020-05-19 13:27:52 följande:

    Bilder och filmer är det som funkar absolut bäst. När jag är ute och reser längre stunder brukar jag skriva noveller som jag skickar till henne en del i taget och hon svarar med bilder och filmer.


    Jo jag tänker ju att jag vill skicka sånt men det går inte riktigt
  • Anonym (Ts)
    Bjoer skrev 2020-05-19 13:27:52 följande:

    Bilder och filmer är det som funkar absolut bäst. När jag är ute och reser längre stunder brukar jag skriva noveller som jag skickar till henne en del i taget och hon svarar med bilder och filmer.


    Är bättre på det så att säga, inte så mycket med ord
  • Grossglanz

    Skriv att du vill att han kommer å knullar dig NUUU! funkar garanterat????

  • CitronTulo

    Haha, jag försökte få till lite stämning med en ny kille en gång och skrev att jag "längtade efter att ta honom i munnen". Han verkade dock inte ha kopplat alls, utan svarade att han varit i affären med sin bror och köpt godis!! Försökte skriva något mer som anspelade på sex, men han förstod verkligen inte.. eller så var det inte hans grej! Blev inget av det iaf!

  • Anonym (Ts)
    CitronTulo skrev 2020-05-19 14:04:05 följande:

    Haha, jag försökte få till lite stämning med en ny kille en gång och skrev att jag "längtade efter att ta honom i munnen". Han verkade dock inte ha kopplat alls, utan svarade att han varit i affären med sin bror och köpt godis!! Försökte skriva något mer som anspelade på sex, men han förstod verkligen inte.. eller så var det inte hans grej! Blev inget av det iaf!


    Hahahaha men typ det jag fruktar

    Eller att han ska skriva massor så kommer jag med något jättelamt liksom

    Vill skriva något hett så det på riktigt reser sig i brallan på han
  • Bjoer
    Anonym (Ts) skrev 2020-05-19 14:40:41 följande:
    Hahahaha men typ det jag fruktar

    Eller att han ska skriva massor så kommer jag med något jättelamt liksom

    Vill skriva något hett så det på riktigt reser sig i brallan på han
    Fast det är bara att chansa. Ofta krävs inte så mycket för att starta bilder i huvudet. Det behöver inte vara jätteavancerat.
  • Gaskarl
    Anonym (Ts) skrev 2020-05-19 13:17:18 följande:

    Som rubriken.

    Sextar men suger på det, ge mig era bästa förslag på vad ni hade skrivit till någon för att få den sugen. Gärna detaljer osv.

    Är kvinna och skriver med en man så behöver sådana förslag eller bara generellt


    Vad gillar du, vad skriver du om...Svårt att tipsa allmänt..
  • Anonym (Ts)
    Gaskarl skrev 2020-05-19 14:53:36 följande:

    Vad gillar du, vad skriver du om...Svårt att tipsa allmänt..


    Alltså att bli dominerad , teasea typ
  • Anonym (Ts)
    Bjoer skrev 2020-05-19 14:51:56 följande:

    Fast det är bara att chansa. Ofta krävs inte så mycket för att starta bilder i huvudet. Det behöver inte vara jätteavancerat.


    Nej men visst är det så men det står helt still i huvudet..
  • Gaskarl
    Anonym (Ts) skrev 2020-05-19 14:57:53 följande:

    Alltså att bli dominerad , teasea typ


    Du vill inte testa lite? Så kanske du får uppslag och idéer av svaren?
  • Snoggen

    Något som jag gillar är kvinnor som skriver längre meddelanden, inte bara "jag vill suga din kuk". Den fantasin kan jag lätt ha i huvudet själv utan att någon skriver de till mig. Går igång på kvinnor som kan balansera mellan oskyldigt och lämnar endel mellan raderna som man själv får fylla.

    Tänk att du ska "knulla" hans hjärna, inte kuken. Nu vet inte jag om ni haft sex redan men om ni har borde du ha en aning om vad som kan uppskattas?

    Mitt tips är att försöka använda alternativ till kuk och fitta. Istället för att skriva " jag vill känna din kuk djupt inne i mig" kan du skriva " önska jag kunde känna hur du fyller upp mig". Lämna resten till fantasin.

    Eller " längtar efter att känna din händer stadigt runt min midja bakifrån och höra dina andetag, känna hur du dra mina stringtrosor åt sidan och sakta låter den glida in...hela vägen."

    Hoppas de gav dig något.

  • Anonym (Shakespeare)

    Din doft kvar i mina näsborrar...

    Mina läppar minns din tunga...

    Vill känna vått med dig...

    Het, ådrig, len och hård...

    Svullen för dig...

    Vårtgård...

    Ljumske...

  • Wench85
    Anonym (Ts) skrev 2020-05-19 13:17:18 följande:

    Som rubriken.

    Sextar men suger på det, ge mig era bästa förslag på vad ni hade skrivit till någon för att få den sugen. Gärna detaljer osv.

    Är kvinna och skriver med en man så behöver sådana förslag eller bara generellt


    När det gäller sexting gillar jag att ta det lite steg för steg. Teasa, vilket du ju verkar gilla. och säkerställa samtycke längs med vägen.


    I öppning tycker jag ofta att det är hett med lite känslan av hoppsan här råkar jag sitta och vara sexig och kåt. Typ en bild där det "råkar" vara uppknäppt urrigning och kommentar som "det är så himla varmt här Oskyldig". 

    För inspiration googlade jag någon gång på "sexy selfie" osv för att lära mig lite tips för snygga bilder. Det inspirerade mig! Ett sätt att öppna var därför att säga "jag försöker välja mellan underkläder..." och skicka två olika bilder i underkläder. Naturligtvis gav det genast svaret helst inga, och så var det igång. 

    Innehållsmässigt kan det ibland vara hett att spela att vi är på samma plats. Om den andra skickar typ en bild på sin avklädda överkropp, svara att "jag kysser mjukt din nacke. Nafsar lite lätt, precis ovanför ditt nyckelben" - det leder oftast vidare till ett sextande där vi båda föreställer oss att våra kroppar är på andra stället. 

    Jag tycker också att det är hett att ta det lite steg för steg. Och att efterfråga bilder och svar från den andra och alltid ge uppskatting till det jag får. Det gör iaf mig mer upphetsad när jag får det. 
     

Svar på tråden Sexting!! Hjälp mig , akut