• Wed 20 May 2020 11:36
    277 visningar
    3 svar
    3
    277

    Är det möjligt?

    Hej nu funderar jag på en underlig sak. För 2 veckor sedan tog jag ett positivt graviditets test både på torsdagen och fredagen (7.5 & 8.5) båda var positiva. Jag hade en liten blödning eller det syndest bara när jag torkade mig inte att det kom i trosan eller att det rann utan bara på pappret. Nu när jag gjorde ett graviditets test så visa det negativt, är det möjligt att jag inte är gravid mera eller visar det bara fel? Har alla symtom kvar och inget har ändrats sedan jag fick veta att jag är gravid. Är nu i V.7. Illamåendet har börjat bli lite mera och trött är jag och kissnödig gämt. Har en vecka kvar tills jag ska på ultraljud och funderar nu att tänk om där inte finns något?... Tacksam för svar :)

  • Svar på tråden Är det möjligt?
  • Wed 20 May 2020 12:00
    #1

    Kanske testa med ett sådant där clearblue veckoindikator? Det kanske var ett defekt test? Det borde ju vara ett starkt plus i vecka 7... Låter märkligt.

  • Wed 20 May 2020 12:08
    #2

    Testade med ett RFSU test så kan möjligen vara att det visade fel. Känner mig fortfarande gravid och försöker tänka positvit fast jag såg det där negativa testet. Fösöker hålla hoppet uppe att det skall finnas ett litet hjärta på ultraljudet nästa vecka.

  • Wed 20 May 2020 16:19
    #3

    Tänk att man läser här hela tiden om hur RFSU:s tester är så dåliga! Jag kan varmt rekommendera Testlagret, eller Clearblue digitala tester.

Svar på tråden Är det möjligt?