• Baxtet

    Ingen känsel på kuken

    Tjena. Är en kille på 20 år som har ett jäkla problem med att jag knappt känner när kuken åker in i fittan under sex. Otroligt irriterande och frustrerande då det inte blir skönt att ha sex. Känns mer som ett jobb för att få henne att komma... 
    Har för den delen inte världens minsta kuk (ca. 14 cm) heller så tycker att det borde kännas mer än vad det gör. 

    Så utav detta problem kan inte jag komma heller under sex eftersom att jag inte får den "beröring" för att göra mig tillräckligt upphetsad. 

    Är det någon här som har nå tips på hur man blir mer känslig för beröring runt kuken och uppepå/runt om/ u name it? 

    Tacksam för alla svar! 

  • Svar på tråden Ingen känsel på kuken
  • Anonym (Tjej)

    1. Runka inte på 1-2 mån. Måste du så ta superlöst och ingen porr.

    2. Var kär i tjejen du har sex med. Då känns det mer.

  • xnfsm

    Gör det någon skillnad om ni har längre förspel? Tänker om du blir riktigt upphetsad så bör du bli mer känslig.

  • Tunnis

    Hej!

    Onanerar du ofta? Om så är fallet prova minska lite på frekvenser se vad som händer, gå inte på det där med att göra uppehåll helt, vill du onanera så gör det men prova dra ner lite på det.

    Håller du högt eller lågt tempo under sex? Prova variera tempo och se om något känns mer eller mindre bra för dig.

    Är du avslappnad när ni har sex eller känner du att du behöver prestera? Kan också påverka mycket hur det känns.

  • Baxtet
    Anonym (Sug) skrev 2020-05-21 09:56:02 följande:

    Kommer du inte när hon suger dig heller.?


    Har kommit när ett ex sög av mig för ett par månader sen men det tog säkert en 45 minuter innan jag kom och det var inte speciellt skönt under tiden. Klart man känner att hon är där med tungan å så (det gör inte ont eller nått men det är inte skönt heller, bara neutralt). 
    Men har ju liksom inga problem att komma när jag själv runkar å så, så fattar inte grejen... 
  • Baxtet
    xnfsm skrev 2020-05-21 10:02:05 följande:

    Gör det någon skillnad om ni har längre förspel? Tänker om du blir riktigt upphetsad så bör du bli mer känslig.


    Hej. Njaa, det skulle jag inte påstå.. Liksom jag får ju alltid den där "försatsen", men mer händer det inte i mig så att säga. 
  • Tunnis
    Baxtet skrev 2020-05-21 16:29:20 följande:
    Har kommit när ett ex sög av mig för ett par månader sen men det tog säkert en 45 minuter innan jag kom och det var inte speciellt skönt under tiden. Klart man känner att hon är där med tungan å så (det gör inte ont eller nått men det är inte skönt heller, bara neutralt). 
    Men har ju liksom inga problem att komma när jag själv runkar å så, så fattar inte grejen... 
    Hmm har du ett hårt grepp när du onanerar? Googla på Death Grip känt fenomen som kan leda till tappad känsel, går som tur är att bli av med, om det nu är det.
  • Baxtet
    Tunnis skrev 2020-05-21 10:15:41 följande:

    Hej!

    Onanerar du ofta? Om så är fallet prova minska lite på frekvenser se vad som händer, gå inte på det där med att göra uppehåll helt, vill du onanera så gör det men prova dra ner lite på det.

    Håller du högt eller lågt tempo under sex? Prova variera tempo och se om något känns mer eller mindre bra för dig.

    Är du avslappnad när ni har sex eller känner du att du behöver prestera? Kan också påverka mycket hur det känns.


    Hejsan! 
    Nej, onanerar inte speciellt ofta, kanske 1-3 ggr/veckan som högst och vill att det ska gå snabbt när jag gör det. Så det kan nog vara en sak om man har sex långsamt som gör att det inte funkar när det ska gå snabbt annars... 
    Du har inte nå tips på bra sexställning där man kan köra snabbt på? (Ej missionären eller doggy). 

    Hahah.. Tycker att jag är mer avslappnad nu än jag varit förut, men har lite snopp-längdkomplex då jag tycker 14 cm är lite kort men annars utöver det och att jag inte kan komma i sängen känner jag ingen större press över. Är bra med både tungan och fingrarna så vet att jag kan få henne att komma och ha det skönt ändå men det är inte ett problem. 
  • Tunnis
    Baxtet skrev 2020-05-21 16:40:16 följande:
    Hahah.. Tycker att jag är mer avslappnad nu än jag varit förut, men har lite snopp-längdkomplex då jag tycker 14 cm är lite kort men annars utöver det och att jag inte kan komma i sängen känner jag ingen större press över. Är bra med både tungan och fingrarna så vet att jag kan få henne att komma och ha det skönt ändå men det är inte ett problem. 
    14cm är helt normal längd, inte alls kort, du har ingenting att vara orolig över.

    Det viktiga är att du och din tjej har det bra och njuter, allt annat spelar ingen som helst roll.
Svar på tråden Ingen känsel på kuken