• Brilin

    Predictor early test?

    Hej!

    På grund av väldigt oregelbunden mens har jag ingen aning om när jag hade ÄL eller beräknas få nästa mens. Min senaste mens hade jag i mitten av april. Hade oskyddat sex kring 5-7 maj och fick en liten blödning några dagar efteråt.

    Upplever att jag får hjärtklappning väldigt ofta, vilket är så läskigt. Har även haft mensvärk i flera dagar samt illamående ibland (utan kräkningar). Har märkliga flytningar (vattniga) och svampliknande symtom sedan igår. Ammar fortfarande min blivande 3-åring men nu har amningen börjat tjorva lite.

    Tog ett "testa tidigt"-test från Predictor för tre dagar sedan, först tyckte jag mig inte så något och efter en stund såg testet ut såhär. Jag tycker mig se ett svaaaagt rosa streck!?

    Vad tror ni? Ser ni ett streck eller två streck? Kan det räknas som ogiltigt då jag kollade efter kanske 20-30 min? Brukar spökstreck vara rosa?

    Har sedan dess tagit flera testremsor som varit blanka förutom något tunt streck som jag tror är spökstreck. ????

    Har även tagit ett gravtest från apoteket som visade streck efter för lång tid.

    Vet inte vad jag ska tro och undrar om någon varit med om liknande?

    Tacksam för input ????

  • Svar på tråden Predictor early test?
Svar på tråden Predictor early test?