• Anonym (H)

Min pojkvän skickade bild på sitt sugmärke

Hej!

För ett tag sedan skickade min pojkvän en bild på ett sugmärke på sin hals och skrev till mig att jag har gjort detta. Jag VET att jag inte har gjort ett sugmärke på hans hals.

Han skickade bilden på Instagram och jag såg meddelandet en timme efter att det skickades. Han har alltså haft tid att ta bort bilden om den skickats fel.

Vi bor inte ihop så han hade i lugn och ro kunnat låta det läka ut. Vad jag däremot misstänker är att hans mamma kanske har sett sugmärket och frågat om det är jag som har gjort märket och att han då svarade ja.... Han kanske målade in sig i ett hörn och ville inbilla mig att jag har gjort det....

Hur skulle ni reagerat i min situation? Hade ni bara släppt och fortsatt relationen om han nekar och påstår att han inte vet vart märken kommer ifrån när han blir ifrågasatt?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Min pojkvän skickade bild på sitt sugmärke
  • Anonym (ooo)

Det här skrev du för ett tag sen också, samma sak. Fick du inte svar då

• Anonym (H)
    Anonym (ooo) skrev 2020-05-23 20:25:09 följande:

Det här skrev du för ett tag sen också, samma sak. Fick du inte svar då

Hej!

Det stämmer bra men jag har inte riktigt släppt detta. Tänker på det en del och vill såklart höra fler åsikter. Den tråden dog ut väldigt snabbt.
  • neverpreggo

Putta upp tråden? Så har folk bakgrunden.

• Anonym (Hold my beer)

Varför fortsätter du vara tillsammans med en kille som varit otrogen?

• Anonym (H)
    neverpreggo skrev 2020-05-23 20:40:13 följande:

Putta upp tråden? Så har folk bakgrunden.

Det är fixat nu.
  • Anonym (H)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-05-23 20:41:20 följande:

Varför fortsätter du vara tillsammans med en kille som varit otrogen?

Intressant fråga. Men kan man utifrån detta 100% veta att det är otrohet? Om han är otrogenn tänker jag att han gör allt för att dölja det. Det sista man gör är väl att skicka en bild? Han är nykterist så har knappasg skickat fel på fyllan.
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (H) skrev 2020-05-23 20:46:33 följande:
    Intressant fråga. Men kan man utifrån detta 100% veta att det är otrohet? Om han är otrogenn tänker jag att han gör allt för att dölja det. Det sista man gör är väl att skicka en bild? Han är nykterist så har knappasg skickat fel på fyllan.
    Det beror på. Tycker du det är ok att en okänd tjej sätter sugmärken på din kille? Tycker du det är ok att han ljuger om det för dig? Förstår du inte själv att de så klart gjort mer än bara ett sugmärke?
  • Anonym (H)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-05-23 21:13:52 följande:

Det beror på. Tycker du det är ok att en okänd tjej sätter sugmärken på din kille? Tycker du det är ok att han ljuger om det för dig? Förstår du inte själv att de så klart gjort mer än bara ett sugmärke?

Jag har såklart noll tolerans om det är så att han ljuger och att en annan tjej har orsakat detta. Men hjälp mig att förstå....Hur kan han ha tänkt när han medvetet skickar bilden till mig? Varför gjorde han det? Jag köper inte riktigt att han skickade fel eftersom han var nykter och hade en timme på sig att upptäcka sitt fel och därmed åtgärda. Han skickade alltså bilden medvetet. Detta är ingen dum kille med lågt IQ.
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (H) skrev 2020-05-23 21:26:52 följande:
    Jag har såklart noll tolerans om det är så att han ljuger och att en annan tjej har orsakat detta. Men hjälp mig att förstå....Hur kan han ha tänkt när han medvetet skickar bilden till mig? Varför gjorde han det? Jag köper inte riktigt att han skickade fel eftersom han var nykter och hade en timme på sig att upptäcka sitt fel och därmed åtgärda. Han skickade alltså bilden medvetet. Detta är ingen dum kille med lågt IQ.
    Spelar det nån roll varför han skickade till dig? Jag tror ärligt talat att han tror att det var från dig, och det är en varningsklocka om han inte ens kan hålla isär vilken tjej som gjort vad med honom.

Hur menar du att han skulle ha kunnat ta tillbaka bilden om han skickade fel?

Jag får inte ihop din inställning. Du har noll tolerans, han har haft en annan tjej sugandes på halsen, i din förra tråd säger du ändå att du valt att tro honom, fast du vet att det inte är du som gjort märket så han har ju varit med någon annan, ändå är ni fortfarande ihop och nu sitter du fortfarande och funderar över det här, med god orsak också. Du fattar ju att han på ett eller annat sätt ljuger för dig om en annan tjej, så var är din noll tolerans?
  • Anonym (H)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-05-23 21:35:21 följande:

Spelar det nån roll varför han skickade till dig? Jag tror ärligt talat att han tror att det var från dig, och det är en varningsklocka om han inte ens kan hålla isär vilken tjej som gjort vad med honom.

Hur menar du att han skulle ha kunnat ta tillbaka bilden om han skickade fel?

Jag får inte ihop din inställning. Du har noll tolerans, han har haft en annan tjej sugandes på halsen, i din förra tråd säger du ändå att du valt att tro honom, fast du vet att det inte är du som gjort märket så han har ju varit med någon annan, ändå är ni fortfarande ihop och nu sitter du fortfarande och funderar över det här, med god orsak också. Du fattar ju att han på ett eller annat sätt ljuger för dig om en annan tjej, så var är din noll tolerans?

Man kan radera att man har skickat en bild till en person på Instagram utan att det märks..

Återigen så är denna kille precis som jag inte direkt IQ- befriad eller röker på dagligen. Han är skärpt. Jag vill påstå att man VET vem som orsakat ett sugmärke inom den närmsta tiden. Det gör lite ont, tar lite tid.. Jag har extremt svårt att tänka mig att han är så borta att han inte vet vem som har orsakat det. Men du KAN ha rätt... Jag har såklart noll tolerans men vill känna mig 100% säker på att han ljuger och höra mångas åsikter.
Svar på tråden Min pojkvän skickade bild på sitt sugmärke