Fistfuck
Min flickvän njuter när jag kullar henne med näven hon vill jag ska prova med båda händerna men orololig hon ska bli för stor eller inte kunna hålla tätt nån som vet nåt?
Min flickvän njuter när jag kullar henne med näven hon vill jag ska prova med båda händerna men orololig hon ska bli för stor eller inte kunna hålla tätt nån som vet nåt?
Jag fistade min exfru väldigt ofta. Vid några tillfällen kunde jag föra in båda mina händer i henne. Det var på gränsen för vad hon klarade utan att det blev obehagligt, men var hon rejält upphetsad så kunde två båda händer glida in. Visserligen fick jag först föra in den ena, därefter lirka in den andra bredvid den först. Det gick inte att föra in båda samtidigt.
Jag har dock små händer, så det kanske är värre med normalstora eller stora manshänder.
Inget negativt hände med hennes underliv. Hon hade väldigt bra knipförmåga.
Hålla tätt?
Tänkte du fista henne i analen?
Hur upptäckte ni att de gillar fisting? Har era tjejer sagt/bett om de själv? Tänder enormt på det och vill gärna köra med min fru. Har provat med 3- 4 fingrar, hon verkar gilla det. Men vågar inte köra in hela näven. Och hon är för blyg av sig för att be om det själv. Jag har mellanstora händer. Tror att det skulle gå när hon är riktigt kåt plus lite glidmedel på.
Jag älskar att fista min fru i analen! Hårt dessutom. Hon själv är mindre nöjd med upplägget. Det är inte så att hon protesterar men hon klagar lite över att det efteråt är svårt att hålla tätt.
Det kan jag själv intyga, för dagarna efter en rejäl fistning så fiser hon väldigt mycket. Hon skäms över det men jag säger att jag förstår.
Kör alltid med latex handskar för att undvika avföring direkt på handen.
Underbart! Det är en rejäl njutning att tygla sin kvinna och se henne undergiven och i smärta.
Hur upptäckte ni att de gillar fisting? Har era tjejer sagt/bett om de själv? Tänder enormt på det och vill gärna köra med min fru. Har provat med 3- 4 fingrar, hon verkar gilla det. Men vågar inte köra in hela näven. Och hon är för blyg av sig för att be om det själv. Jag har mellanstora händer. Tror att det skulle gå när hon är riktigt kåt plus lite glidmedel på.
Det var ungefär så för mig och min exfru också. Det märktes att hon gillade att bli lite töjd och vi hade gradvis provat med ökande grovlek hos de dildos vi använde. En gång när jag märkte att hon var extra kåt så provade jag att lirka in handen, vilket gick bra och efteråt utbrast hon bara att det var det skönaste hon varit med om och undrade vad jag hade gjort. Därefter ville hon nästan jämt bli fistad.
Är det bara jag som tycker om att fista analen på sin kvinna. Måste ju finnas fler som inte bara tycker om att fista fitta!?
En del av njutningen när jag fistar min fru i analen är just att hon är bunden och kan endast streta emot genom att spänna kroppen. Men ju mer hon spänner sig desto mer spänner hon stjärthålet och då gör det bara ondare.
Ja, jag blir jävligt kåt av att se min kvinna kvida i smärta och samtidigt se hennes njutning.