• Anonym (TS)

    Att hämnas otrohet genom att själv vara otrogen, har du gjort det?

    Om du har hämnats din partners otrohet genom att själv vara otrogen, hur kändes det efteråt?

    Kände du att du fick din hämnd så ni var kvitt sedan, hjälpte det dig att komma över din partners otrohet?

    Berättade du för din partner att du också varit otrogen eller fick det bli en tyst hämnd som bara du vet om?

    Hur gick det sedan med relationen?

  • Svar på tråden Att hämnas otrohet genom att själv vara otrogen, har du gjort det?
  • Anonym (T)

    Bara fjortisar hämnas. Det enda rätta är att slänga ut partnern som bedragit.

  • Anonym (Hold my beer)

    Sjukt omoget att ens tänka på det, sen utnyttjar man ju nån stackare också som ett medel för att hämnas. Otroligt låg nivå på det där, fjortis räcker inte ens att beskriva.

  • Anonym (TS)

    Fast nu var frågeställningen hur de gjort som faktiskt har varit otrogna som hämnd, eller har funderat på det. Eftersom du uppenbarligen inte skulle överväga det är det rätt onödigt att du svarar.

    Vad jag undrar är om man har fått sin hämnd, kändes det bra efteråt eller ångrade du dig, kände du dig lika dålig eller ännu värre t.o.m eftersom du gjorde det medvetet?

    En tilläggsfråga: var du attraherad av den du var otrogen med? Tog du tillfället att få vara otrogen med "gott samvete" eller tog du bara första bästa som du egentligen inte var attraherad av för att få det gjort?

  • Anonym (TS)
    Drottningen1970 skrev 2020-05-24 18:44:50 följande:

    Ja det har jag. Kändes rätt bra faktiskt.


    Berätta mer :)
  • Drottningen1970

    Hämnd är klart underskattat. Som balsam för själen. Antagligen inget att rekommendera om man önskar att relationen ska överleva. Men det vill man ju inte alltid.

  • Drottningen1970
    Anonym (TS) skrev 2020-05-24 18:45:31 följande:

    Berätta mer :)


    Låg med min killes granne samma kväll som jag kommit på killen med att hångla med en annan. Och självklart berättade jag annars hade det ju inte varit nån poäng.

    Visade sig dessutom att det inte var första gången hans granne legat med killens tjej. Haha. Hela grejen var absurd och ganska roligt.
  • Anonym (TS)
    Drottningen1970 skrev 2020-05-24 18:48:54 följande:

    Låg med min killes granne samma kväll som jag kommit på killen med att hångla med en annan. Och självklart berättade jag annars hade det ju inte varit nån poäng.

    Visade sig dessutom att det inte var första gången hans granne legat med killens tjej. Haha. Hela grejen var absurd och ganska roligt.


    Man kan säga att du bevisade att jag kan få en ny hur-lätt-som-helst, behöver inte ens gå utanför dörren ;)

    Hur tog din kille det?
  • Anonym (ooo)
    Anonym (TS) skrev 2020-05-24 18:28:44 följande:

    Om du har hämnats din partners otrohet genom att själv vara otrogen, hur kändes det efteråt?

    Kände du att du fick din hämnd så ni var kvitt sedan, hjälpte det dig att komma över din partners otrohet?

    Berättade du för din partner att du också varit otrogen eller fick det bli en tyst hämnd som bara du vet om?

    Hur gick det sedan med relationen?


    Nä, det är bara larvigt. Det blir ingen hämnd av att göra så
  • Robert 832

    Nä, hämnas inte otrohet eftersom det är en djupt rotad kink. Kan istället få för mig att belöna det.

Svar på tråden Att hämnas otrohet genom att själv vara otrogen, har du gjort det?