• Anonym (Lingondryck)

    Kvinna: Har du beskrivit din partners kuk för en väninna?

    Jag har ibland läst här bland kuktrådarna att kvinnor säger att dom aldrig skulle beskriva sin partners kuk för någon. Att det är privat. Men är det verkligen så?

    Har det någon gång hänt att du gjort det? Vad var i såfall omständigheterna?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: Har du beskrivit din partners kuk för en väninna?
  • Anonym (Motorsåg)

    Ja. Anledningen var att det helt enkelt var för roligt för att jag skulle kunna hålla det för mig själv.

  • Anonym (Swing for fun)

    Jag älskar kuk så självklart pratar jag mycket kuk med mina väninnor. Har alltid jobbat på rätt kvinnodominerade arbetsplatser och det har alltid pratats rätt mycket kuk. Kanske för att jag gärna tar upp ämnet.

  • Tukt
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-05-25 08:57:45 följande:

    Jag älskar kuk så självklart pratar jag mycket kuk med mina väninnor. Har alltid jobbat på rätt kvinnodominerade arbetsplatser och det har alltid pratats rätt mycket kuk. Kanske för att jag gärna tar upp ämnet.


    Vad är det som gör att det kan bli ett sådant outtömligt samtalsämne? Menar bredd och höjd. Men sedan då? Eller sätter man det i ett sammanhang?
  • Anonym (Swing for fun)
    Tukt skrev 2020-05-25 10:27:14 följande:

    Vad är det som gör att det kan bli ett sådant outtömligt samtalsämne? Menar bredd och höjd. Men sedan då? Eller sätter man det i ett sammanhang?


    Det sätts oftast in i ett sammanhang. Speciellt då jag var singel och man jämförde helgens erövringar. Bland mina swingers och tantravänner pratar vi mycket sex och snusk och då glider det självklart in på favorotämnet kukar och vad dom presterar och också metoder för att avhjälpa problem med potens, krokighet och liknande.
  • Anonym (Lingondryck)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-05-25 10:50:04 följande:
    Det sätts oftast in i ett sammanhang. Speciellt då jag var singel och man jämförde helgens erövringar. Bland mina swingers och tantravänner pratar vi mycket sex och snusk och då glider det självklart in på favorotämnet kukar och vad dom presterar och också metoder för att avhjälpa problem med potens, krokighet och liknande.
    Berättta....vilka metoder finns för att avhjälpa krokighet?
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Lingondryck) skrev 2020-05-25 10:53:14 följande:

    Berättta....vilka metoder finns för att avhjälpa krokighet?


    Kirurgiska ingrepp och speciella massagetekniker och
    Anonym (Lingondryck) skrev 2020-05-25 10:53:14 följande:

    Berättta....vilka metoder finns för att avhjälpa krokighet?


    Kirurgiska ingrep och speciella massage och stretchtekniker är det vanligaste. Linda Näslund är förmodligen bäst i Sverige på modellering som massage och stretchen brukar kallas.
  • Anonym (K)

    Kanske inte det jag är mest stolt över men jag låg med en kollega på en konferens för många år sedan. Tyvärr hade han en riktigt liten så det var en stor besvikelse. Hade aldrig sett en så liten tidigare så jag skvallrade om dej för några av tjejerna på avdelningen . Ganska pinsamt egentligen.

  • 19mark82
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-05-25 10:50:04 följande:
    Det sätts oftast in i ett sammanhang. Speciellt då jag var singel och man jämförde helgens erövringar. Bland mina swingers och tantravänner pratar vi mycket sex och snusk och då glider det självklart in på favorotämnet kukar och vad dom presterar och också metoder för att avhjälpa problem med potens, krokighet och liknande.
    underbart!
  • Anonym (Andra saker)

    Kan tänka mig att det diskuteras om sina partners bland väninnorna sen finns det en gräns för det 

  • Anonym (Madde)

    Nej aldrig... kan inte komma på en enda av mina vänninor som skulle vara intresserad av att lyssna på när jag pratade om min partners kuk.

    Däremot diskuterar vi allt annat inom sex men kuk aldrig. Och aldrig våra partners tillkortakommanden dock våra egna =)

Svar på tråden Kvinna: Har du beskrivit din partners kuk för en väninna?