• Anonym (osynligkaka)

Happypancake, kvinnor utan bild

Flera kvinnor har gått med senaste veckorna, som bor i närheten. Men jag tror jag blir galen, för de flesta har inte bild.
    Skriver ni kvinnor till män utan bild?
    Förväntar ni er att män ska skriva till er?
    Jag vet att män gör det, så det var ju en dum fråga.

• Svar på tråden Happypancake, kvinnor utan bild
  • Anonym (anonym=oärlig)

Skriver aldrig till personer utan bild eftersom utseende är bland det allra viktigaste för mig och indikerar en äkta människa som vågar stå för vem de är. Jag har själv varit både kille och tjej på nätet och både jag och olika vänner har haft konton utan bild för att hålla koll på vissa medlemmar (dejter, ex tex) kolla sidans medlemmar innan jag bestämt mig osv. De flesta utan bild har oärliga avsikter och fuffens för sig kan jag garantera, eller är  väldigt oattraktiva och osäkra med  låg självkänsla. OM du gör det så kräv bild tidigt innan du lärt känna dem. Också en anledning varför jag aldrig skulle kunna dejta nån härinne. Vill alltid se den jag pratar med och investerar tid och känslor i.

• Anonym (?)

Varför blir du galen? Det är väl bara att strunta i dem?

Har aldrig skrivit först till någon utan bild, däremot har jag svarat om jag fått ett trevligt meddelande från män utan bild.

Förväntade mig ingenting när jag använde dejtingsajter, utan tog det för var det var.

• Anonym (Överallt)

Det kryllar av sådana profiler bland männen. Ofta försöker dom få kontakt med o skicka meddelanden o likes. I slutändan är det oärliga personer bakom eller upptagna män som vill ha älskarinna.

Blocka o ignorera.

• Anonym (Frida)

Det finns massor av sådana killar på Happy Pancake, och ännu fler på Tinder. Jag ignorerar dem även om de skriver till mig. 

• Anonym (Frida)

Det finns massor av sådana killar på Happy Pancake, och ännu fler på Tinder. Jag ignorerar dem även om de skriver till mig. 

• Anonym (Annie)

Jag var tjejen utan bild på happy pancake. För mig handlade det om att jag är vårdgivare och inte ville att patienter skulle kontakta mig eller se mig. Jag ville också vara den som skrev först till killar, för att välja ut guldkornen.

Jag visade bilder för dem jag skrivit med och gillade. Ligger nu bredvid en man som jag träffade på det sättet för 1,5 år sedan. Han lät sig inte avskräckas, men ville också facetima innan dejt eftersom han råkat ut för att en kvinna han träffade hade en bild där hon var på en helt annan nivå än den verkliga.

• Anonym (För många mail)

Jag får många mail även med dolda bilder och när jag har öppen profilbild blir det så många att jag inte orkar. Jag öppnar för den som skriver ett trevligt mail, eller svarar på mitt. Jag har heller inga problem med män med dolda bilder, och tycker att de utan profiltext är mycket "värre". Hur någon skriver, uttrycker sig och berättar om sig själv är initialt viktigare för mig än utseende.

Om man gillar min text men inte kan maila/svara utan att först se bild kan det kvitta för min del. Om någon sedan finner mig oattraktiv när jah öppnat har han ju bara slösat några bokstäver. Det borde man orka om man har det minsta driv.

• Anonym (osynligkaka)
    Anonym (För många mail) skrev 2020-05-25 22:58:34 följande:

Om man gillar min text men inte kan maila/svara utan att först se bild kan det kvitta för min del. 

Samma här, kan kvinnan inte ha bild direkt i sin profil så kan det kvitta.
  • Anonym (För många mail)
    Anonym (osynligkaka) skrev 2020-05-25 23:00:45 följande:

Samma här, kan kvinnan inte ha bild direkt i sin profil så kan det kvitta.

Det kan ju finnas många skäl till att man inte vill ha bild. Du har fått två av dem här i tråden.

Det drabbar ju liksom ingen om du vägrar maila till bildlösa.
  • Anonym (osynligkaka)
    Anonym (För många mail) skrev 2020-05-25 23:03:59 följande:
    Det kan ju finnas många skäl till att man inte vill ha bild. Du har fått två av dem här i tråden.

Det drabbar ju liksom ingen om du vägrar maila till bildlösa.
    Hon går miste om drömprinsen.
Svar på tråden Happypancake, kvinnor utan bild