• Anonym (Sundsvallen)

Möbel som fästmannen haft sex med annan i

Hur tänker ni kring detta,,,?

Ex soffa eller säng som fästman tidigare haft sex med ngn annan i,, Kan man leva med det,,?

Liknande upplevelser,,,?

• Svar på tråden Möbel som fästmannen haft sex med annan i
  • Anonym (b)

Var det innan ni blev hop eller under er relation?

• CitronTulo

Har aldrig tänkt tanken.. och ärligt talat så skulle jag behöva byta ut hela mitt möblemang (inklusive spisen och diskbänken..) innan jag tog hem en ny man i så fall??
    Detta kan man ju dra hur långt som helst.. får han t.ex. ha kläder som han haft på sig när han haft sex med sitt ex? Lakan? Får hoppas att han har haft handskar på sig när han har tagit i sitt ex också då innan han tar i dig..

Man får hoppas att de torkat bort ev. sexfläckar av hygieniska skäl.. annars kan jag inte förstå att detta skulle vara ett problem?

• Tecum
    Anonym (Sundsvallen) skrev 2020-05-25 13:29:23 följande:
    Hur tänker ni kring detta,,,?
    Ex soffa eller säng som fästman tidigare haft sex med ngn annan i,, Kan man leva med det,,?

Liknande upplevelser,,,?
    Är du på riktigt? Ja man kan leva med det, om inte sök hjälp i så fall, det är inte sunt att grubbla så. Menar du att din pojkvän ska byta ut sitt möblemang för att han hånglat  och legat med sitt ex där? Snacka om flickvänner som är dyra i drift...
  • LadyThunder

Nej det tror jag inte ens jag skulle reflektera över om jag ska vara ärlig.

Räknar nog ganska kallt med att det varit någon där i innan mig.

• Anonym (Q)

Du kanske borde träffa en oskuld. Hans säng har inga andra tjejer legat i. Han har inte fått andra tjejer att skrika av njutning.  Kanske vad du letar efter?

• Anonym (Samma här)

Blir det seriöst mellan er och ni flyttar ihop hade jag bytt säng och soffa och startat på nytt ihop.

• fjanten

Flyttar ni ihop får ni väl diskutera igenom vilka möbler som ska vara kvar och vilka som byts ut - främst för att skapa ett gemensamt hem. Inte för att någon haft sex på någon av möblerna... Om jag och min man skilde oss hade jag aldrig gjort mig av med min skänk som hängt med i släkten sedan mitten på 1800-talet - för t.o.m. den har vi haft sex på Dottern blev till där. Kan förstå att t.ex. sängen byts ut, om den är för liten eller helt fel sort för partnern.

• Anonym (.)

Känns som man får försöka tänka bort sådana tankar. Men byt lakan eller madrassskydd eller kanske bäddmadrassen om det känns för intimt.

Min säng kostar över 50 000kr och soffan gick väl loss på 25 000, så det skulle bli dyrt att byta ut allt om man byter partner...

• Gameofthrones
    Anonym (.) skrev 2020-05-25 15:02:13 följande:

Känns som man får försöka tänka bort sådana tankar. Men byt lakan eller madrassskydd eller kanske bäddmadrassen om det känns för intimt.

Min säng kostar över 50 000kr och soffan gick väl loss på 25 000, så det skulle bli dyrt att byta ut allt om man byter partner...

Hahaha, (skrattar hjärtligt)
  • Anonym (D)

Haha tänkte faktiskt på det första gången vi hade sex i hans säng. Fick såna bilder av han och hans tidigare tjejer i den sängen. När vi flyttade ihop så såg jag till att vi skaffade en ny säng.

Svar på tråden Möbel som fästmannen haft sex med annan i