• Mon 25 May 2020 15:12
    745 visningar
    5 svar
    5
    745

    Paralives

    Som alla obsessive simmers vet, så kommer det ett nytt livsstimulerings spel.
    Det är ett indie spel, men låt inte det avskräcka dig! Paralives verkar vara ett jättebra spel, med jättebra features som saknas i The Sims 4, men också i spelserien för övrigt.
    Ett exempel är att det finns height sliders, och color wheel! Samt öppen värld, och husdjur i grundspelet!)

    Några youtubers som täcker Paralives, med bra info är: 


    ">



    ">





    ">


    ">

  • Svar på tråden Paralives
  • Mon 25 May 2020 18:52
    #1

    Puff. 

  • Mon 25 May 2020 19:06
    #2

    Ja, jag är väl lite sugen på att testa, men egentligen är det tvärt emot vad jag önskar från en sims-clone.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Mon 25 May 2020 19:12
    #3
    Aniiee skrev 2020-05-25 19:06:33 följande:
    Ja, jag är väl lite sugen på att testa, men egentligen är det tvärt emot vad jag önskar från en sims-clone.
    Intressant! Berätta mer. 

    Vad menar du?
  • Mon 25 May 2020 19:13
    #4
    Aniiee skrev 2020-05-25 19:06:33 följande:
    Ja, jag är väl lite sugen på att testa, men egentligen är det tvärt emot vad jag önskar från en sims-clone.
    Vad önskar du dig från en sims-clone?
  • Mon 25 May 2020 19:24
    #5
    SweeneyTodd skrev 2020-05-25 19:12:07 följande:
    Intressant! Berätta mer. 

    Vad menar du?
    Det jag önskar mig mest är MER REALISM. Så ett spel som är mer stilistiskt går som tvärt emot det. Men å andra sidan verkar de vilja få med en del saker som jag önskar mig, till exempel längd på folk. Men å andra sidan ger det konsekvenser i att det inte blir mycket fysisk interaktion i spelet då. Om de inte löser det, förstås, men det skulle kräva en del som jag tvivlar på att ett litet dev team som försörjer spelet genom patreon klarar av.
    I have a growing lack of disgust for you
Svar på tråden Paralives