Svaga sträck?
Tycker ni att ni ser svaga sträck eller är det jag som är helt ute och cyklar i hoppet om två sträck?
Tycker ni att ni ser svaga sträck eller är det jag som är helt ute och cyklar i hoppet om två sträck?
Ett ägglossningstest är positivt när testsrecket antingen är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. M.a.o. är alla de där ägglossningstesten negativa.
Med det sagt behöver jag testa ca 2 gånger/dag för att se stegringen, har en kort LH-stegring.
Förstår det, har bara äl testet som referens på vart man kan se sträcken jag ser på gravtesten under.
Förstår det, har bara äl testet som referens på vart man kan se sträcken jag ser på gravtesten under.
Jaha, jag antog att alla var ägglossningstest. I så fall ja, jag ser svaga streck. Kom strecken inom tidsramen för när du kan läsa av testresultatet?
Jag kollade kanske 10 min efter
Jag kollade kanske 10 min efter