Tjejer! Vilka är dina erogena zoner?
Jag träffade en kvinna som sade att ingenting händer i henne jag rör hennes bröst. Men däremot armhålorna. Hjälp! Beskriv dina erogena zoner. Jag är helt lost.
Jag träffade en kvinna som sade att ingenting händer i henne jag rör hennes bröst. Men däremot armhålorna. Hjälp! Beskriv dina erogena zoner. Jag är helt lost.
Om vi bortser från klitoris så är skinkorna min erogenaste zon tätt följt av bröst och insidan av låren.
Varsomhelst på kroppen, bara jag ser att han verkligen blir upphetsad av mig, dyrkar mig och njuter
Oj så svårt! Alla kvinnor är ju olika...
för mig, kyssar i nacke. Dra i håret. Var bestämd. Smek och nafsande runt bröst snarare än direkt på. Att man bygger upp en förväntning kanske.
Kan du inte testa dig fram? Se hur hon reagerar på din beröring? Det behöver inte gå längre än så där och då. det kan vara upphetsande nog, att utforska!
Definitivt brösten. Kan nästan få orgasm av endast stimulans av bröstvårtorna. Gärna i kombination med kyssar.
Att bli kittlad under fötterna
Rumpan och bröstvårtorna. En rumpmassage med lotion är bara såå skönt. Och varvat med lite klatchar så är det nära att jag kommer.
Oj så svårt! Alla kvinnor är ju olika...
för mig, kyssar i nacke. Dra i håret. Var bestämd. Smek och nafsande runt bröst snarare än direkt på. Att man bygger upp en förväntning kanske.
Kan du inte testa dig fram? Se hur hon reagerar på din beröring? Det behöver inte gå längre än så där och då. det kan vara upphetsande nog, att utforska!
Bröst, skinkor, läppar, höfter. Sedan beror ju allt på hur beröringen sker!
Nu är jag visserligen kille (21 år) men något som alltid går hem för mig är att kyssa en tjej långsamt från munnen och ner på hennes vänstra sida om halsen och längre neråt. Där och då, när man är på halsen hör man ALLTID att dem börjar andas och flåsa tungt och bygger upp förväntan och spänning och blir såklart mer kåt av det. Om du känner att du vill så fortsätt neråt. Gå först då mot vänstra bröstet, kysser henne långsamt uppe på¨och runt om och går sedan till högra och likadant där. Kyss henne ner mot magen, ner mot troskanten, mot hennes innerlår och sedan närmare och närmare klitoris. Och sen är det bara att börja :P
Gå iaf aldrig direkt på klittan i ett förspel, du måste bygga upp hennes njutning och få henne att bli våt.. Annars blir det ingen rolig stund...
Knäveck, ljumskar och nacke/hals.