Saknar mamma o pappa
Hej
Hur ska man gör en lång historia kort. Jag är storasyster o mina syskon är 6 o 5 år yngre än mig. Ända sedan jag bodde hemma har känner mig mindre älskad. Jag fick barn o mina syskon också. Min mans föräldrar dog hastigt o unga o då önskade jag ännu mer att de skulle ha en mormor o morfar som fanns där. Inte för passningar o mat mm men bara en relation o trygghet. Det blev inte så. Jag har alltid varit storasyster o till mig ringer man om man vill ha hjälp med att köra in ved hos mormor o morfar eller hjälpa farmor o farfar. Jag älskar att hjälpa till för det är ju så det är i en familj. Tills jag bara känner att det är endast då vi ses. O mina syskon blir aldrig tillfrågade. Vi har ett hektiskt liv o min man har efter företag ändå är det min systers o hennes barn som får precis all kärlek. Ska vi på kalas så köper jag presenter o betalar gör man inte heller när jag lagt ut. För en tid sedan fick jag nog jag hade fått en knöl o bröstet o var livrädd för en tumör mannen var borta på jobb o jag bad om hjälp med skjuts till sjukhuset. Mamma var ledig bor 4 mil bort men skyllde på att bilen var full med skräp. Sambons farmor o farfar dog o jag bad en en gång om hjälp men då hade min syster haft maginfluensa. Pappa åker alltid dit med barnen o när jag bad honom att undvika det just då så sa han då få ni fixa barnvakt själva. Såhär är det hela tiden. O nu har jag bara fått nog är så ledsen hur gör man. Kan inte räkna upp alla gånger som jag blivit ledsen