• PsykologistuderandeUU

    Delta i enkät som kan hjälpa barn att få hjälp i skolan

    Vill du bidra till ökad kunskap om barns olika kognitiva behov (alltså beroende på hur de tänker) och sätt att fungera i skolan? Hjälp mig med att svara på denna undersökning, så kan resultatet förhoppningsvis användas för att fler barn ska få förståelse i skolan och tidigt ges eventuella anpassningar som de behöver!
     
    Det är väldigt värdefullt att du svarar, även om ditt barn inte har några svårigheter alls i skolan och inte utmärker sig åt något håll.
    Skriv "Familjeliv" som svar på frågan "Hur hittade du till denna undersökning?"
    Formuläret bör helst besvaras idag (26/5), om du har möjlighet. Tack på förhand!
     
    https://forms.gle/NHMRevW1U4Gd8fr36
  • Svar på tråden Delta i enkät som kan hjälpa barn att få hjälp i skolan
  • Mortiscia80

    Vilken åldersgrupp handlar detta om?? Jag lät bli att svara på den här undersökningen även förra gången du la ut, just för att jag inte vet om jag har barn i den ålder som är relevant.

  • Ellie
    Mortiscia80 skrev 2020-05-26 09:48:47 följande:
    Vilken åldersgrupp handlar detta om?? Jag lät bli att svara på den här undersökningen även förra gången du la ut, just för att jag inte vet om jag har barn i den ålder som är relevant.
    Det handlar om skolbarn, så rimligtvis barn i åldern förskoleklass-gymnasiet. Man uppger även barnets ålder i enkäten.
  • Mortiscia80
    Ellie skrev 2020-05-26 10:47:25 följande:
    Det handlar om skolbarn, så rimligtvis barn i åldern förskoleklass-gymnasiet. Man uppger även barnets ålder i enkäten.
    Ja det fattar väl jag också men det är väldig skillnad på förskola och gymnasiet. Det lilla jag såg så frågade man inte efter ålder, naturligtvis väldigt relevant.
  • Ellie
    Mortiscia80 skrev 2020-05-26 10:58:22 följande:
    Ja det fattar väl jag också men det är väldig skillnad på förskola och gymnasiet. Det lilla jag såg så frågade man inte efter ålder, naturligtvis väldigt relevant.
    Det finns en fråga om ålder att besvara i enkäten.
  • Mortiscia80
    Ellie skrev 2020-05-26 11:04:03 följande:
    Det finns en fråga om ålder att besvara i enkäten.
    Ja jag kom aldrig så långt som sagt.
  • PsykologistuderandeUU
    Mortiscia80 skrev 2020-05-26 10:58:22 följande:
    Ja det fattar väl jag också men det är väldig skillnad på förskola och gymnasiet. Det lilla jag såg så frågade man inte efter ålder, naturligtvis väldigt relevant.

    Mest intressant med ålder 6-17. Kanske jag skulle gjort tydligare. Frågor om ålder etc. kommer som sagt i slutet, vilket är något av en standard för formulär som ändå vill ta in allas uppgifter.

Svar på tråden Delta i enkät som kan hjälpa barn att få hjälp i skolan