• mandelskrutten

    Tuffa kvinnor enbart som har KK?

    Ni som har KK, vad ser ni för långvarig njutning i det?

    Det är väll inte roligt med en liten kick som är borta dagen efter och efter kan sin KK kan lätt träffa andra kvinnor vilket för mig är snuskigt och hjärtskärande.

    Är det tuffa kvinnor som klarar av det?

    Hur ser ni njutningen i det?

  • Svar på tråden Tuffa kvinnor enbart som har KK?
  • Fjäril kär

    Njutningen ligger i att det är kravfritt. Jag lever ganska länge på ett rejält ligg. Jag är nöjd och tillfreds under lång tid.

    Jag får uppleva pirret, åtrån, passionen, fjärilarna i magen av sms och telefonsamtal. Jag känner mig vacker, sensuell och åtrådd. Jag blir uppvaktad.

    Jag har en kk som jag är exklusiv med och vi träffar bara varandra.

    Jag får det bästa av honom utan att behöva handskas med skitiga kalsonger, gamla ex och tråkiga makaroner.

  • mandelskrutten
    Fjäril kär skrev 2020-05-26 19:30:28 följande:

    Njutningen ligger i att det är kravfritt. Jag lever ganska länge på ett rejält ligg. Jag är nöjd och tillfreds under lång tid.

    Jag får uppleva pirret, åtrån, passionen, fjärilarna i magen av sms och telefonsamtal. Jag känner mig vacker, sensuell och åtrådd. Jag blir uppvaktad.

    Jag har en kk som jag är exklusiv med och vi träffar bara varandra.

    Jag får det bästa av honom utan att behöva handskas med skitiga kalsonger, gamla ex och tråkiga makaroner.


    Skulle du bli ledsen om din KK gick in för att leta efter seriös partner bakom din rygg?

    Sex framkallar lätt känslor och man kan då bli kär.

    Svårt att separera..

    Hur känner du?
  • Fjäril kär
    mandelskrutten skrev 2020-05-26 19:35:44 följande:

    Skulle du bli ledsen om din KK gick in för att leta efter seriös partner bakom din rygg?

    Sex framkallar lätt känslor och man kan då bli kär.

    Svårt att separera..

    Hur känner du?


    Alltså vi är kk för att det inte kan bli kärlek av olika skäl. Jag vet att en dag behöver vi avsluta för att vi vill träffa en partner.

    Vi är överens om att när vi vill ha en partner så gör vi slut först. Vi är ärliga och öppna mot varandra och vi skulle aldrig göra något bakom ryggen på varandra.
  • mandelskrutten
    Fjäril kär skrev 2020-05-26 20:09:42 följande:

    Alltså vi är kk för att det inte kan bli kärlek av olika skäl. Jag vet att en dag behöver vi avsluta för att vi vill träffa en partner.

    Vi är överens om att när vi vill ha en partner så gör vi slut först. Vi är ärliga och öppna mot varandra och vi skulle aldrig göra något bakom ryggen på varandra.


    Men vad sorgligt.
  • Fjäril kär
    mandelskrutten skrev 2020-05-26 20:27:47 följande:

    Men vad sorgligt.


    Inget sorgligt alls. Det är ju liksom det som är att vara kk. Man väljer bort förhållande. Man har alla fördelar men man är inte ihop. Vi är kk för att vi inte vill ha mer än så. Därför är det praktiskt att inte förstöra det med att kära ner sig.

    Vill jag bli kär väljer jag att hitta en partner.
Svar på tråden Tuffa kvinnor enbart som har KK?