• hggeli

    Ser ni ett streck?

    Ok vet att det är supertidigt. Är på äl +8 eller äl+9 men är ju så nyfiken. Jobbar på syskon till vår lille 2 åring. Vet vi prickade äl denna månad 100 procent. Så spännande. Både jag och min man ser ett vagt vagt men himla tydligt streck irl. Hoppas bara inte det är spök =) vad tror ni? Ska såklart ta ett till senare men bara nyfiken tolka nu med för skojs =)

    Översta bild har ett filter så det syns lite mer. Undre är bilden. Meen syns tydligare i verkligheten.

  • Svar på tråden Ser ni ett streck?
  • Evi82
    hggeli skrev 2020-05-29 08:49:42 följande:

    Ok vet att det är supertidigt. Är på äl +8 eller äl+9 men är ju så nyfiken. Jobbar på syskon till vår lille 2 åring. Vet vi prickade äl denna månad 100 procent. Så spännande. Både jag och min man ser ett vagt vagt men himla tydligt streck irl. Hoppas bara inte det är spök =) vad tror ni? Ska såklart ta ett till senare men bara nyfiken tolka nu med för skojs =)

    Översta bild har ett filter så det syns lite mer. Undre är bilden. Meen syns tydligare i verkligheten.


    Jag ser ett streck men svagt. Jag rekommenderar att du köper ett testa tidigt från cb.
  • Pisces81
    Drottningen1970 skrev 2020-05-29 10:08:23 följande:

    Jag kanske är trög men var på stickan ska det svaga strecket ni ser vara??

    Jag ser två extremt tydliga streck men inget annat.


    Samma här ????
  • Solblomma30
    Pisces81 skrev 2020-06-04 08:50:46 följande:

    Samma här ????


    Det vänstra strecket du ser är en kant på stickan där den övergår i en lägre del. Så det är bara en skugga du ser. Om man är gravid ska man se ett till streck mellan den vänstra skuggan och det högra kontrollstrecket :)
  • Solblomma30

    Jag ser ett svagt streck på bilden du har tweakat :) Jag har fått likadana streck på ÄL+8/9. För mig har det alltid blivit en bebis av sådana streck så jag säger ett försiktigt grattis och hoppas att du får starkare streck! :D

  • Drottningen1970
    Solblomma30 skrev 2020-06-04 10:57:06 följande:

    Det vänstra strecket du ser är en kant på stickan där den övergår i en lägre del. Så det är bara en skugga du ser. Om man är gravid ska man se ett till streck mellan den vänstra skuggan och det högra kontrollstrecket :)


    Vad menar du med strecket till vänster? Menar du det där det är pilar som pekar mot det hållet där det står max? För det sträcket räknade jag inte ens med. I såna fall ser jag 3 extremt tydliga streck..
  • Solblomma30
    Drottningen1970 skrev 2020-06-04 11:25:11 följande:

    Vad menar du med strecket till vänster? Menar du det där det är pilar som pekar mot det hållet där det står max? För det sträcket räknade jag inte ens med. I såna fall ser jag 3 extremt tydliga streck..


    Jag tror att du menar strecket/linjen jag har markerat med en rosa pil. Det är alltså inget streck på testet utan en skugga som bildas pga att testet är mycket lägre där. Den blå pilen markerar det ställe där en linje syns om man är gravid. Man ser ett svagt svagt streck där på den övre bilden.

    Jag vet var strecken ska sitta för jag använder de här testerna själv :)
  • LittleSunshine84

    Ser också streck! Inte tydliga men ser två! När det varit så för mig har det inneburit graviditet!

  • Pisces81
    Solblomma30 skrev 2020-06-04 10:57:06 följande:

    Det vänstra strecket du ser är en kant på stickan där den övergår i en lägre del. Så det är bara en skugga du ser. Om man är gravid ska man se ett till streck mellan den vänstra skuggan och det högra kontrollstrecket :)


    Precis

    ????
  • Pisces81
    Solblomma30 skrev 2020-06-04 10:57:06 följande:

    Det vänstra strecket du ser är en kant på stickan där den övergår i en lägre del. Så det är bara en skugga du ser. Om man är gravid ska man se ett till streck mellan den vänstra skuggan och det högra kontrollstrecket :)


    Ahhhh just fan.. Tyckte väl det strecket var för grått
Svar på tråden Ser ni ett streck?