• Themis

Vattensäng nån?

Vi behöver ny säng, och mannen har fått fnatt på vattensängar.

Att han än så länge inte lyckats hitta en enda återförsäljare som har en butik man kan åka till (eftersom vi bor i den avfolkade glesbygden i Skåne eller nåt) har inte hindrat honom.

Vet någon om det finns någon vettig återförsäljare av vattensängar i Skåneland och har ni haft en? Är det nån som ångrat sitt köp och i så fall varför?

• Svar på tråden Vattensäng nån?
  • nattinattio

haft en vattensäng för några år sedan (satte bort den när vi fick barn pgav kvävningsrisk för spädisar) var dessutom sååå less på den!

jag sov jätte bra i den, men gubben gillade inte den så värst bra.
    de vi (och hört alla som haft vattensäng säga) är att det är svårt att rengöra - alltmöjligt skit å dam hamnar mellan vattenmaddrassen å sängen, supersvårt att flytta (det är inte så enkelt att tömma å få bort allt vatten speciellt om det är en halvdämpad eller dämpad - å vem vill ligga på en sjöbotten i odämpad).
    nä uch kändes väldigt ohygienisk å klumpig aldrig kommer en vattensäng hit mer! det fanns ingen som ens ville ha den!

• The Man

HAr aldrig ägt en vattensäng men det är jätteskönt att sova idem. Men, de är helt värdelösa när man ska "umgås lite intimare" med varandra!!!

• Marjolijn

Mina föräldrar hade en för ett par år sedan,men köpte sen en "vanlig" säng..dom va nöjda..Sååå nöjda att dom nu efter att påar år köpt en till vattensäng då min mamma fick så onte i kroppen av den "vanliga"..hon tycker vattensängen e mkt bättre för hennes kropp..!

Svar på tråden Vattensäng nån?