Lika klänning till mamma och dotter?
Hej!
Jag undrar om någon vet vart man kan få tag på likadan klänning i vuxenstorlek och i babystorlek, typ 68??
Tacksam för svar!
Hej!
Jag undrar om någon vet vart man kan få tag på likadan klänning i vuxenstorlek och i babystorlek, typ 68??
Tacksam för svar!
Kolla Me And I!
Tack! Har kollat på den sidan men eftersom jag har 15extra kilon så tror jag inte att deras mönster är så smickrande men jättesnygga!!!
Men har du provat nån gång? Har en tjej på jobbet som också har minst 15 extrakilon, och hon är superfin i deras kläder!
Katvig har ju de fina randiga kläderna i klänning till barn och så finns det matchande tröjor till morsan............
anna68: Ja jag tror jag ska prova deras tunika faktiskt, har en bekant som säljer me and i kläder och jag hoppas den passar
Tack för svaren!!!
lingon och blåbär säljer vuxna kläder om man är värdinna. Vissa kläder är då i lika.
Kan man bara köpa me and I om man ordnar party? Finns inte att beställa från internet?
Vad jag förstår så måste man ha party för att komma åt Me and I kläderna...
Nej du kan maila och få beställa, det har jag gjort Så himla fina kläder!
Lingon o Blåbär har tex en jättefin enkel Pikeklänning i sitt sortiment i år...pappa kan matcha med tenniströja i samma randning....