• RenLuft

Det som gör mannen sexig

Våren är här och många män är nog jättenyfikna på vad som kan vara sexigt. Naturligtvis tänker kvinnor nog likadant, men då får ni själva skapa en omröstningstråd och välja det alternativen ni mest skulle vilja veta om.

Jag tog det som poppade upp i huvudet på mig. Ni får gärna lägga till, tyvärr kan man inte redigera på denna sida, men förhoppningsvis blir ni citerade så fler får se att folk håller med eller bara gör en tummen upp, så man förstår att det är folk som håller med.

Ja, vad är egentligen sexigt. Och då menar jag ordet SEXIGT. Inte bara något ni tycker är härligt. Utan något som verkligen anses vara sexigt helt enkelt.

Jag läste tidigare någonstans när mannen har tighta tygbyxor. Min tanke blev finns det ens sådana för män och skulle sådant inte anses ses lite lustigt ut för män? Dessutom gör det väl lite ont för mannens testiklar och penis?

Vad anser ni kvinnor om män som har uppsvälld mage efter middagen. Utstrålar han att han är mätt och belåten kanske? Liksom nöjd..? ;)

Allt som poppar i eran huvuden är välkommet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Det som gör mannen sexig
  • Anonym (Pelle)

Det kvinnor tittar mest efter utseende mässigt. Är det enda vi män inte kan påverka. Dvs, längd.

• Anonym (L)

Av de alternativen som finns här så är manliga bröstmuskler sexigast. Även magrutor kan vara sexigt, men det beror på. Jag vill att mannen ska ha hår på huvudet men inte långt hår, utan kort hår. Skulle han vara snaggad så är det inget fel med det heller.

Andra utseendemässiga ting som jag finner attraktiva är stora händer samt tatueringar. Gärna mycket tatueringar, sleeves och hela faderullan men vill inte att han ska ha i ansiktet. Halskedja är också snyggt. Vad som också är sexigt är om han är grov, alltså en tränad man (älskar speciellt tränade, stora armar) samt att han är påtagligt längre än mig. Jag är 174 cm så han får gärna vara typ 190. Så länge han är längre än mig så, men att vara lång älskar jag hos män.

• Anonym (L)

Uppsvälld mage efter att han har ätit.. nja, det finns inget som är sexigt med det. Det är inte dåligt heller. Helt neutralt, men absolut inte sexigt.

• Anonym (piggelina)

Intelligens och humor.

I övrigt funkar vilket som helst av det ovan utom en rejäl degmage, för det är inte hälsosamt. Det kommer inte att hindra mig att välja en man om han i övrigt är en stjärna, men jag kommer att ta till varje kvinnlig list och alla fula knep jag har för att få ner honom till en rimlig vikt.

• Anonym (Lina)

Längden är viktigare än alla de attribut du räknar upp som svarsalternativ.

• Anonym (Hm)

Det som sitter mellan öronen.

• Anonym (Kvinna 39)

Vad är en pappamage....?

• Anonym (IDA)

Givetvis är chipstuttar det enda som får mig att tända till.

• RenLuft
    Anonym (Kvinna 39) skrev 2020-05-30 17:44:48 följande:

Vad är en pappamage....?

Den var kanske lite knasig namn på det. Men jag menar helt enkelt gubbmagen.

Till alla som svarat i tråden hittills. Tack för eran bidrag till tråden. Kul med olika svar och att alla har olika smaker.
  • Anonym (många faktorer)

Längd är inte alls viktigt för mig. Kan finna män fina i de flesta längder, dock bäst mellan 170-180 ca. Gillar snygga kläder, tunna skjortor på snygga armar, snygga linnen tröjor, gärna åtsittande,  en tofs, långt hår eller snygga frisyrer, snyggt kortsnaggat skägg gärna.  Gillar män som är slanka, inte för tränande, som bryr sig om kläder och hur de ser ut. Har snygga rena skor, en halskedja, armband, nån tatuering kanske, chinos, snygga jackor, men hellre avslappnat än borgerligt och konservativt. Fina sensuella läppar, ett sexigt leende och en nyfiken och stadig blick.

Svar på tråden Det som gör mannen sexig