• Anonym (Therese)

    Min kille kommer i mig ibland fast han inte får

    Hej. Saken är den att min kille verkligen går igång på att komma inuti när han inte egentligen får.

    Det är en stor fetisch säger han och jag har bett han att inte göra det och då slutar han. Tills nån gång då vi är fulla eller att han är extra kåt.

    Jag vet att det är dåligt av honom men han är annars en väldigt bra pojkvän och om man har en sexuell dragning så känns det också elakt att inte låta han göra det. Alla gillar ju olika saker. Jag själv går igång på att killen bestämmer och kan själv bli väldigt kåt på att inre veta vad han ska göra. Men det är ju såklart väldigt oroligt också.

    Vet inte vad jag ska göra riktigt... nån som har tips?

  • Svar på tråden Min kille kommer i mig ibland fast han inte får
  • Barbro45

    Hur är det Therese? Vilken preventivmetod förlitar ni er på? Är det ok för dig och din pojkvän om du blir gravid?

  • Anonym (Therese)
    Barbro45 skrev 2020-05-31 14:29:55 följande:

    Hur är det Therese? Vilken preventivmetod förlitar ni er på? Är det ok för dig och din pojkvän om du blir gravid?


    Inget preventivmedel alls. Det är därför han inte får. Jag är allergisk mot ppiller. Han använder inte kondom. Han drar ut innan. Men ibland gör han alltså inte det.

    Nej ingen av oss vill ha barn.
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (Therese) skrev 2020-05-31 14:33:35 följande:
    Inget preventivmedel alls. Det är därför han inte får. Jag är allergisk mot ppiller. Han använder inte kondom. Han drar ut innan. Men ibland gör han alltså inte det.

    Nej ingen av oss vill ha barn.
    Då får du faktiskt skylla dig själv. Man kan dessutom bli gravid även om killen drar sig ur innan han kommer, och väldigt många killar klarar inte av att ha den kontrollen för att det är för skönt.

    Det finns andra saker än p-piller och kondom men om det är själva hormonerna som inte funkar för dig är det egentligen bara kondom som gäller. Du skulle kunna ha pessar eller femidom, fast då kan man lika gärna ha vanlig kondom.

    Är du verkligen beredd att gå igenom en abort..? Det är en väldigt otrevlig upplevelse och tyvärr något du får räkna med kan behövas.
  • Barbro45
    Anonym (Therese) skrev 2020-05-31 14:33:35 följande:

    Inget preventivmedel alls. Det är därför han inte får. Jag är allergisk mot ppiller. Han använder inte kondom. Han drar ut innan. Men ibland gör han alltså inte det.

    Nej ingen av oss vill ha barn.


    Ingen av er vill ha barn, du tål inte p-piller, han vill inte använda kondom. Det finns andra preventivmedel, spiral, pessar bl.a. Men om ingen av e vill ha barn så är sterilisering den bästa och helt biverkningsfria metoden. Enklast om han gör detta ingrepp på sig och på det viset tar ansvar, föreslå honom detta.
  • Anonym (Therese)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-05-31 14:43:23 följande:

    Då får du faktiskt skylla dig själv. Man kan dessutom bli gravid även om killen drar sig ur innan han kommer, och väldigt många killar klarar inte av att ha den kontrollen för att det är för skönt.

    Det finns andra saker än p-piller och kondom men om det är själva hormonerna som inte funkar för dig är det egentligen bara kondom som gäller. Du skulle kunna ha pessar eller femidom, fast då kan man lika gärna ha vanlig kondom.

    Är du verkligen beredd att gå igenom en abort..? Det är en väldigt otrevlig upplevelse och tyvärr något du får räkna med kan behövas.


    Det är väl klart att jag inte vill göra en abort. Men saken är ju att jag säger ju åt honom att inte göra det.
  • Anonym (Öhm)

    Nej fy! Otroligt oansvarigt att komma i dig trots att du inte vill, oavsett vad han har för fetischer.

    Jaha.. jag är tillsammans med en man som går igång på att knulla mig när jag sover, vilket jag inte vill. Men jag låter honom för att inte vara elak.. (ironi)

    Vad fan?

    Förlåt men.. HAN är elak här.

    Om du blir gravid då? Ska ni behålla? Göra abort? Det blir en enorm påfrestning för dig oavsett. Men han tänker antagligen med snoppen, inte så långt mao.

    Har han inga andra fetischer som du är med på att ni tillsammans lever ut? Ni måste vara överens oavsett. Inte ok att han lever ut sina fetischer med/på dig utan att du vill det!

  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (Therese) skrev 2020-05-31 14:47:18 följande:
    Det är väl klart att jag inte vill göra en abort. Men saken är ju att jag säger ju åt honom att inte göra det.
    Ja men du kan inte räkna med att han kommer kunna göra det. Du har dessutom ett eget ansvar i det här eftersom du tillåter oskyddat sex.
  • Anonym (Öhm)

    Sen är eran sk preventivmetod inte pålitlig för fem öre. Be honom använda kondom om inte du vill ta/ha något, ha det som

    krav i sådant fall. Alternativt som någon annan skrev - sterilisering.

  • Anonym (Therese)
    Anonym (Öhm) skrev 2020-05-31 14:52:02 följande:

    Sen är eran sk preventivmetod inte pålitlig för fem öre. Be honom använda kondom om inte du vill ta/ha något, ha det som

    krav i sådant fall. Alternativt som någon annan skrev - sterilisering.


    Vi båda är 18 och ingen vill sterilisera.
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (Therese) skrev 2020-05-31 15:11:02 följande:
    Vi båda är 18 och ingen vill sterilisera.
    Nej men sluta gnäll på att han kommer i dig då. Du har oskyddat sex, räkna med att du kanske måste göra abort, men våga inte klaga på honom när du har lika stor del i det som tillåter oskyddat sex.
Svar på tråden Min kille kommer i mig ibland fast han inte får