• Anonym (Spyr)
    Tue 2 Jun 2020 15:18
    5063 visningar
    88 svar
    88
    5063

    Fula bröst???

    Alltså, jag är så in i helvete trött på mina fula, tråkiga bröst. Nån enstaka gång händer det att bröstvårtorna blir hårda (t ex om nån smeker eller suger på dem), och då ser brösten ok ut, men 99 % av tiden är de bara liksom insjunkna och tradiga...

    Nu undrar jag: finns det nåt man kan göra för att bröstvårtorna alltid ska vara styva, alltså typ nån operation eller nåt? Eller kanske nån form av piercing? Jag hade ring i bröstvårtorna innan, men det hjälpte iaf inte, men det kanske finns nåt annat?

    Obs! Jag fattar att det kanske verkar vara en trolltråd, men tro mig, jag är väldigt, väldigt allvarlig. Jag skäms över mina bröst, och har börjat få svårt att ha sex bara för att de är så fula... 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-04 09:41
    Så himla många fina svar jag har fått... Jag vill bara förtydliga att jag INTE startade den här tråden för att fiska efter komplimanger. I mitt huvud VET jag redan att mina bröst är FULA. Detta är liksom ett faktum i mitt huvud, så att starta en tråd för att få höra att de INTE är fula är ungefär lika meningsfullt som att starta en tråd om att jorden är rund, och förvänta sig att bli motsagd. Mitt inlägg handlade om tips på vad jag kan göra åt eländet, och det föll mig faktiskt inte ens in att någon skulle fokusera på om grundförutsättningen för inlägget stämmer. Med detta sagt är jag ändå otroligt tacksam och rörd över alla fina svar jag fått; även om jag har väldigt svårt att verkligen ta det ni säger till mig (jag tänker liksom att ni bara försöker vara snälla...) så värmer det otroligt mycket. Tack.

  • Svar på tråden Fula bröst???
  • Anonym (c)
    Tue 2 Jun 2020 15:38
    #1
    +3

    Det är inte normalt att bröstvårtor är styva hela tiden

  • Anonym (44åri­ng)
    Tue 2 Jun 2020 15:51
    #2

    Perfekta bröst finns bara på bild.
    Tänk om du hade styva bröstvårtor, kläderna skulle skava, folk i din omgivning skulle undra om du fryser eller är kåt dagarna i ända.
    Det är säkert inget fel på dina bröst.
    Tänk på dem som mjölkbehållare och dessutom män älskar alla typer av bröst.

  • Anonym (S)
    Tue 2 Jun 2020 15:55
    #3

    Menar du att du har "inverted nipples"? I så fall kan jag rekommendera amning Så blir ju pattarna fula av andra anledningar istället sedan ha ha ha.

  • Tue 2 Jun 2020 16:00
    #4
    -1

    Svårt att bemöta om man inte får se hur de ser ut!

  • Tue 2 Jun 2020 16:12
    #5
    +2

    Man kan spruta fillers i dom så står dom alltid (iaf 1 år..) men ja skulle nog ändå avråda. Det funkar visserligen, men dom jag känner som gjort det upplever skav och kan aldrig gå utan BH. tänk om du får minskad känsel? Oavsett permanent lösning. Finns operationer med såklart men man vill ju ha känseln kvar. Skaffa en karl som gillar att leka med dom så kommer det räcka att du tänker på honom så står dom! Men annars... strunta i det, försök iallafall. Har då aldrig hört en man säga ?fula bröst? om någon tjej och skulle någon säga så så kan han ju bara gå vidare. Så kan ja stå brevid och drämma en stol i ansiktet på honom när han går förbi.


  • Anonym (Boobm­an)
    Tue 2 Jun 2020 16:15
    #6
    -1

    Har hört/läst att man kan operera in permanent KS (knopp-stånd)
    Men är du på riktigt så bekymrad över brösten så kanske en "helrenovering" är ett alternativ.
    Det kanske är så att dina bröst uppskattas ändå men inte av just dig?

  • Tue 2 Jun 2020 16:40
    #7

    Bröst ser väl inte fula ut för att vårtorna sjunker in. Absolut inte.

    Sen är ju poängen att de ska bli hårda vid njutning amning etc och det verkar ju funka bra för dig.

    Nej släpp det, alla bröst är fina stora som små, uppnosiga som nedåtpekande.

  • Anonym (Malin­)
    Tue 2 Jun 2020 17:52
    #8
    +1

    Om vårtorna blir hårda om någon smeker eller suger på dem är allt som det ska! Så ska bröst fungera, ständigt hårda vårtor har jag bara sett på kvinnor med väldigt små bröst.
    Du behöver inte noja vid sex, män bryr sig inte så länge du har bröst och de får smeka dem. Tro mig!
    Vårtorna brukar också bli mer utstående när du blir äldre, i synnerhet om du ammat. Bry dig inte om fillers och annan skit.

  • Anonym (Spyr) Trådstartaren
    Tue 2 Jun 2020 18:13
    #9
    -1
    Anonym (44åring) skrev 2020-06-02 15:51:55 följande:

    Perfekta bröst finns bara på bild.
    Tänk om du hade styva bröstvårtor, kläderna skulle skava, folk i din omgivning skulle undra om du fryser eller är kåt dagarna i ända.
    Det är säkert inget fel på dina bröst.
    Tänk på dem som mjölkbehållare och dessutom män älskar alla typer av bröst.


    Fast mina är inte "inte perfekta", de är FULA. Jag hade ärligt inte brytt mig om vare sig skav eller att folk undrat... Men tack för pepp iaf
  • Anonym (Spyr) Trådstartaren
    Tue 2 Jun 2020 18:16
    #10
    Anonym (S) skrev 2020-06-02 15:55:11 följande:

    Menar du att du har "inverted nipples"? I så fall kan jag rekommendera amning Så blir ju pattarna fula av andra anledningar istället sedan ha ha ha.


    Njae... inte riktigt invärtes, mer bara helt platta, så som de flesta bröst är, bara det att mina blir så fula då. Haha du har tur om amning hjälpt att få bröstvårtorna styvare, för mig är det precis efter amning som brösten blivit så fula, och bröstvårtorna bara reagerar lite, lite på direkt stimulans...
Svar på tråden Fula bröst???