• Anonym (Kaffedraken)

    Varför sexchattar männ som har attraktiv flickvän?

    Jag har för några dagar sedan kommit på min kille att han under hela vår relation sexchattat med andra på nätet. Han har även lagt upp videos på sig själv där han runkar, och även lagt upp privata bilder och videos på mig. Han har även skrivit till männ att han vill ha sex med dom osv. Detta chockade och knäckte mig totalt. Han har under hela vår relation misstänkt och anklagat mig för att chatta med andra och va otrogen vilket är helt taget från luften.

    De jag behöver råd om är att jag förstår inte varför han haft sånt behov att sexchatta: han har alltid varit så nöjd med mig säger han , han har alltid sakt att jag är ideal kvinnan och att jag är en 10 poängare , absolut snyggaste tjejen han haft. Jag suger av honom nästan varje dag och har gjort i 1,5 år. Jag år den som tar insiativ till sex 9 av 10 gånger. Jag ger han komplimanger nästan varje dag och visar min uppskattning till honom för han ska ha gott självförtroende och sluta va osäker på mig. Jag går med på de mesta i sängen och är inte tråkig att ha sex med. Han har varit den enda mannnen för mig och sen se att de inte varit ömsesidigt är extremt smärtsamt.

    Kan någon svara på varför han har gjort såhär , varför har jag inte dugit?

    Han säger att de inte handlar om mig. Men får inte mer svar än så. Han har lovat att sluta nu och vill ha övervaknings app på sin telefon så att jag ska gå tillåten tillbaka. Men har han ljugit så länge så känns de ändå som han kommer fortsätta . Jag upptäckte första gången för över ett år sen att han hade konto på bodycontact, men han sa då att de bara va

    Porr vilket jag naivt valde lita på, men ändå har han fortsatt i över ett år bakom min rygg , han sexchatta under tiden jag låg och gjorde abort och han satt bredvid . Under tiden jag lagade mat åt hans dottter , under tiden jag åkte och handlade och köpte överraskningar till honom och hans barn. Nån kille som kan förklara för mig ?

  • Svar på tråden Varför sexchattar männ som har attraktiv flickvän?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det handlar inte om att du inte duger men en osäkerhet hos honom. Han söker bekräftelse på att HAN duger.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Bekräftelsebehov.

    Ej monogam kille.

    Bisexuell kille som kanske inte blir helt tillfredsställd utan sex med män.

    Ovanstående är bara spekulationer, men det är mina topp tre gissningar.

  • Anonym (Kaffedraken)

    De allra flesta har behov av att ha lite privatliv på flera plan, bland annat sexuellt.  Att någon onanerar betyder inte att den inte älskar eller tänder på sin partner.
    Hur man onanerar kan variera. För en del är fantasin det bästa redskapet, andra vill se på film eller bilder, och några gillar att prata sex med andra.
    Ställd dig i stället frågan "Hur kan min pojkväns sexintresse berika vår relation".

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag hade gjort slut. Han respekterar uppenbar inte dig

  • Anonym (Kaffedraken)

    Han är väldigt osäker och behöver bekräftelse från andra kvinnor. Sen har det blivit som ett missbruk som han antagligen behöver hjälp att ta sig ur.
    Det handlar alltså inte om att inte DU duger utan att han är osäker på om han själv duger.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Tukt skrev 2020-06-02 19:44:07 följande:

    De allra flesta har behov av att ha lite privatliv på flera plan, bland annat sexuellt.  Att någon onanerar betyder inte att den inte älskar eller tänder på sin partner.

    Hur man onanerar kan variera. För en del är fantasin det bästa redskapet, andra vill se på film eller bilder, och några gillar att prata sex med andra.

    Ställd dig i stället frågan "Hur kan min pojkväns sexintresse berika vår relation".


    Tänker i samma bana.

    Sen behöver det inte alls vara osäkerhet och bekräftelsebehov som gör att han chattar. Han kanske gillar att sexchatta. Han kanske behöver det för att må bra som individ och det behöver inte betyda att ni har en dålig relation eller att han inte tycker du är tillräcklig osv.

    Han har väl helt enkelt det behovet precis som du kanske har behovet av att [välj något du mår bra av att göra som inte han förstår] tex shoppa eller ta en fika med tjejkompisar eller vad som helst som han inte har ut något av.

    Allt handlar inte om er som par, han är fortfarande en egen person med egna behov precis som du.

    Kan ju vara så att han likställer chattandet med porr, som han sagt att han har bodycontact till. Att han fantiserar om och med andra betyder ju inte att han tänkt leva ut det IRL.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Surskum) skrev 2020-06-03 08:30:50 följande:
    Tänker i samma bana.

    Sen behöver det inte alls vara osäkerhet och bekräftelsebehov som gör att han chattar. Han kanske gillar att sexchatta. Han kanske behöver det för att må bra som individ och det behöver inte betyda att ni har en dålig relation eller att han inte tycker du är tillräcklig osv.

    Han har väl helt enkelt det behovet precis som du kanske har behovet av att [välj något du mår bra av att göra som inte han förstår] tex shoppa eller ta en fika med tjejkompisar eller vad som helst som han inte har ut något av.

    Allt handlar inte om er som par, han är fortfarande en egen person med egna behov precis som du.

    Kan ju vara så att han likställer chattandet med porr, som han sagt att han har bodycontact till. Att han fantiserar om och med andra betyder ju inte att han tänkt leva ut det IRL.
    Håller med, och tycker att det gått lite inflation i att se allt som har med manlig sexualitet att göra, utan sin partner, som att det bygger dålig karaktär eller missbruk.
    Det är ju få som skulle skriva in här och vädra sin dåliga självkänsla över att deras kvinnliga partner har en dildo  eller vibrator i en låda någon stans. Att storleken på den är en symbol för att hon inte är nöjd med sin partners penis, eller om den råkar vara svart, egentligen föredrar rasifierade partners.

    Grunden för att döma ut och klassificera en partners privata sexvanor handlar i regel om en känsla hos en själv. Inte hur saker och ting faktiskt är, eller hur den aktuella partner känner. Det bygger nästan enbart på en känsla hos en själv.
    Och känslor är som vi alla vet en rätt irrationell grund att stå på.
    Men i stället för att prata med partnern och ifrågasätta sin egna känsla så söker man stöd på Familjeliv för att döma ut denne. Och vips har man med sig en rad puritanister som själva har som grundsyn att döma andra före sig själv.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Utifrån det du beskriver så verkar du vara en toppentjej och förtjänar någon annan! 

    Min fru är precis likadan och känner igen hennes beskrivning utifrån din text. 

    Jag inser själv att min hustru gör väldigt mycket för mig och ställer upp otroligt mycket för oss (självklart gör jag också det) och har inga som helst planer på att se allt detta försvinna vind för våg för lite "action i livet" eller hål i själen som någon annan idiot hävdar.. 

    Jag tycker att du ska ta och lämna snubben som helt klart verkar skita i dig och inte respekterar att du inte tycker om detta. Att han dessutom ljuger för dig om allt detta tyder på att han inte kör med öppna kort. Snart vet du inte om han skridit till verket med att träffa andra människor. 

    En person om ljuger och förvränger under så lång tid för sin partner, älskar inte och respekterar inte sin partner. 

    Hoppas du finner någon bättre man och utifrån din beskrivning så kommer du ha väääldigt lätt för att hitta rätt person om du inte har ooootroligt höga krav på utseende. 

Svar på tråden Varför sexchattar männ som har attraktiv flickvän?