• mammajenny87

    Tidiga tecken graviditet

    Nyfiken på era tidigaste tecken på graviditet? Jag och min man har börjat 'bebisverkstan" med nummer tre och efter ett försök 3 dagar innan ägglossning kan jag så här 6 dagar innan BIM inte låta bli att fundera på symtomen jag känner kan vara tecken på graviditet även om det känns lite osannolikt med tanke på att det bara var en gång så långt ifrån ägglossning. I alla fall känner jag mig svullen! Buken är alldeles spänd. Hungrigare och så en dov mensliknande värk till och från. Inga känningar i brösten. Så jag listade ut första graviditeterna. Men känslan säger mig att jag ändå är gravid men kanske spelar kroppen ett spratt för längtan är stor? Hur tidigt innan BIM fick ni plus? Testade igår 7 dagar innan utan resultat, kunde inte hålla mig ????????????

  • Svar på tråden Tidiga tecken graviditet
  • fjanten

    Avsaknad av symtom - alla fyra gångerna. Får i vanliga fall symtom på att mensen är på G, men när jag varit gravid har ju då såna symtom uteblivit

  • Tinkerthink

    När jag var gravid (som tyvärr slutade i missfall) var ömma bröst det första tecknet, tillsammans med det faktum att kaffe började smaka illa. Nu försöker vi igen och jag har bim 15/6 men inga känningar alls förutom möjligtvis ett litet illamående ibland. Hur gick det för dig ts? Har du tagit något mer test?

  • annikandy

    En till som går och känner efter och funderar. Känner mej svullen och kände metallsmak i munnen idag. Har bim 16/6 tror jag.

    Slutade me minipiller för ett par månader sen så vet inte riktigt om mensen är regelbunden än.

    Vi hade oxå sex några dagar innan äl som är oxå lite tveksam till om d blev något.

    Hur har det gått för dej ts?


    ¤Familjen är mitt allt¤
Svar på tråden Tidiga tecken graviditet