• Anonym (Fakkföreningen)

    Tycker du att tjejer kan ligga runt

    på samma sätt som killar?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33
    Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt
  • Anonym (ooo)

    I det jämlika samhälle de flesta av oss vill ha ska man givetvis få leva på samma villkor. Just sexlivet är ju en högst privat sak, som inte bör ha med kön att göra utan mer med personlighet, hur man väljer att bete sig. 

  • Tukt

    Det beror väl på vad du menar. Rent fysiskt kan de ju såklart det.
    Vad det gäller omgivningens syn på det så varierar det ju kraftigt från att det handlar om att bejaka sin sexualitet till slut-shaming. Det är helt enkelt omöjligt att säga att något sådant är på ETT sätt.

  • Anonym (Mix)

    Jag tycker inte att killa eller tjejer ska knulla runt. Fanns dock inget svarsalternativ som tydligt passade den uppfattningen.

  • Tukt
    Anonym (Nej) skrev 2020-06-03 08:25:58 följande:

    Nej, det är ofräscht och slampigt.


    Du bygger ditt ställningstagande på två subjektiva känslor. Du har inget mer substansiellt att gå på?
  • Anonym (D)

    Tycker inte någon oavsett kön ska ligga runt. Det är äckligt, trashigt och degenererat.

  • Mandel
    Anonym (D) skrev 2020-06-03 09:14:49 följande:

    Tycker inte någon oavsett kön ska ligga runt. Det är äckligt, trashigt och degenererat.


    Hur vet du om någon ligger runt så du kan ha denna åsikt om dem oavsett kön?

    Att skryta om det är en sak och det tyder nog mer på bristande intelligens i så fall, men de som sköter det snyggt är väl bara att köra på.

    Folk behöver nog tagga ned lite i sina fördomar och skvallerbehov.
    Jag är singelkvinna och har mest manliga vänner och således mest manliga besökare hemma i min villa i det "fina" villaområdet med enbart kärnfamiljer. 
    Har självklart inte sex med alla som besöker mig och självklart inte ens sex med alla de som sover över om vi käkat mat och druckit vin ihop.
    Och även om jag hade haft sex med alla så är det fortfarande min ensak och ingen annans! 


     


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Ascendere

    Klart de kan. Dock får man räkna med att det kan försvåra när/om man vill stadga sig och bilda familj.

  • Anonym (Fakkföreningen)
    Mandel skrev 2020-06-03 09:23:29 följande:

    Hur vet du om någon ligger runt så du kan ha denna åsikt om dem oavsett kön?

    Att skryta om det är en sak och det tyder nog mer på bristande intelligens i så fall, men de som sköter det snyggt är väl bara att köra på.

    Folk behöver nog tagga ned lite i sina fördomar och skvallerbehov.
    Jag är singelkvinna och har mest manliga vänner och således mest manliga besökare hemma i min villa i det "fina" villaområdet med enbart kärnfamiljer. 
    Har självklart inte sex med alla som besöker mig och självklart inte ens sex med alla de som sover över om vi käkat mat och druckit vin ihop.
    Och även om jag hade haft sex med alla så är det fortfarande min ensak och ingen annans! 


     


    Går säkert mycket rykten om dig då?
  • Anonym (Fakkföreningen)
    Ascendere skrev 2020-06-03 09:26:58 följande:

    Klart de kan. Dock får man räkna med att det kan försvåra när/om man vill stadga sig och bilda familj.


    Jag skulle inte bry mig om en tjej legat med många. Sen finns det andra killar som tycker att det är usch och blä.
Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt