• Vildbi

    Har du, som definierar dig som heterosexuell, någon gång haft en sexuell/intim situation med en av samma kön?

    Frågan vänder sig alltså till kvinnor och män som själva IDENTIFIERAR SIG SOM HETEROSEXUELLA.

    En sexuell/intim relation kan vara allt från kyssar till sex.

    Rösta på!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du, som definierar dig som heterosexuell, någon gång haft en sexuell/intim situation med en av samma kön?
  • Anonym (Freddy)

    Ja, en gång var jag med en annan man. Dock inget penetrativt sex.

  • Anonym (Garth Crooks)

    Som femåring blev jag lurad att ta på en killes kuk.

    Han sa att han hade en femöring i fickan som jag skulle få om jag hämtade den i hans ficka.

    Sånt är väl nästan straffbart.?

  • Anonym (....)

    I yngre tonåren brukade jag och en annan kille titta på porr och runka åt varandra. Vi provade även på att suga varandras kukar men inte utlösning i munnen. När vi hittade flickvänner lade vi detta på hyllan.

  • Sam Ståhl

    Hej!

    Är ofta väldigt vanligt att personer som definierar sig själva som heterosexuell att ha en eller flera sexuella erfarenheter med samkönade.

    Ofta sker det det i yngre år (tonåren) vid nåt eller några tillfällen som en del i sin sexuella orientering.

    Jag personligen har vid ett tilfälle som ca 13 åring gemensamt onanerat med en jämnårig.

    Idag som medelålders känns det inte aktuellt att ha något sex med någon samkönad.

    Men man ska aldrig säga aldrig

  • Sam Ståhl

    Hej!

    Är ofta väldigt vanligt att personer som definierar sig själva som heterosexuell att ha en eller flera sexuella erfarenheter med samkönade.

    Ofta sker det det i yngre år (tonåren) vid nåt eller några tillfällen som en del i sin sexuella orientering.

    Jag personligen har vid ett tilfälle som ca 13 åring gemensamt onanerat med en jämnårig.

    Idag som medelålders känns det inte aktuellt att ha något sex med någon samkönad.

    Men man ska aldrig säga aldrig

  • Sam Ståhl

    Hej!

    Är ofta väldigt vanligt att personer som definierar sig själva som heterosexuell att ha en eller flera sexuella erfarenheter med samkönade.

    Ofta sker det det i yngre år (tonåren) vid nåt eller några tillfällen som en del i sin sexuella orientering.

    Jag personligen har vid ett tilfälle som ca 13 åring gemensamt onanerat med en jämnårig.

    Idag som medelålders känns det inte aktuellt att ha något sex med någon samkönad.

    Men man ska aldrig säga aldrig

  • Anonym (...)
    Anonym (Garth Crooks) skrev 2020-06-08 06:54:03 följande:

    Som femåring blev jag lurad att ta på en killes kuk.

    Han sa att han hade en femöring i fickan som jag skulle få om jag hämtade den i hans ficka.

    Sånt är väl nästan straffbart.?


    Usch! Hur gammal var han?
  • Anonym (Garth Crooks)

    Svårt att bedöma när man är så liten men jag gissar 13-14

  • Acubens

    Jag har den lite konstiga sexuella läggningen att jag ser mig som heterosexuell, det enda könet jag tänder på är kvinnor. Däremot tänder jag på kukar också och genom att jag inte tänder på män, blir sex med män väldigt tabu och upphetsande. 
    Har många gånger träffat män för sex, men utan kyssar och smek, utan mera rakt på sak. 

Svar på tråden Har du, som definierar dig som heterosexuell, någon gång haft en sexuell/intim situation med en av samma kön?