• Michben

    Han är fantastisk, men jag är inte attraherad

    Jag har börjat träffa en ny kille. Han är fantastisk på så många sätt. Vi har roligt ihop och jag kan se en framtid med honom. Han bekräftar mig och är precis så där drömmig som man vill att en pojkvän ska vara.. 

    MEN....

    Jag känner mig inte attraherad av honom. Jag tycker inte han är snygg och jag tycker att han har dålig andedräkt men vågar inte riktigt prata med honom om det. 

    Vi har bra sex, men han kommer på tok för tidigt. Det går ju såklart att träna upp... 

    Vad hade ni gjort? Finns det något hopp att försöka vidare? eller är det dumt när jag redan nu inte känner mig så attraherad av honom?

  • Svar på tråden Han är fantastisk, men jag är inte attraherad
  • Anonym (man)

    Tips: säg till honom, du jag är inte attraherad av dig, du har tyvärr dålig andedräkt och sexet är inget bra, tycker du vi ska fortsätta? Jag tror att du får ditt svar där.

    Sluta slösa bort hans tid och hans liv. Ge honom chansen att träffa någon som faktiskt vill ha honom.

  • MrFlex

    Det är väl något av en kvinnlig klassiker där hjärnan och könet tycker olika saker om en kille? Ett seriöst förhållande kommer aldrig fungera på sikt om inte killen är asexuell. Din ovilja att ha sex med honom kommer bara bara öka med tiden (precis som den gör för de flesta i långa relationer) och börjar den lågt blir det nog problem snabbt. Min gissning är att andedräkten inte är det egentliga problemet och att SB12 inte kommer lösa något.

    Lyssna på din nedre hjärna och inse att denna killen är bäst lämpad som en kompis.

  • Anonym (Pelle)

    Andedräkten tycker jag du ska säga till om.

    Det är ju sån sak jag gärna skulle vilja veta. Så kan göra nåt åt det.

    Men attraktion är svårt att trolla fram. Den måste finnas där från början för mig iaf .

  • Anonym (Grabb)

    Tycker nästan att du svarar på frågeställningen själv TS...

    Det är så pass långa avstånd mellan de saker du tar upp som negativa saker med din pojkvän.

    Andedräkt kan enkelt fixas...

    men du känner dig inte attraherad, sen behöver inte attraktion handla om något yttre...

    men du känner inte heller att han är snygg...

    och sexet behöver bli "bättre"...

    Jag skulle nog avsluta, både för din skull och hans, det känns som lite för många "nackdelar" för att det skall vara värt att bara låta tiden gå.

Svar på tråden Han är fantastisk, men jag är inte attraherad