• Anonym (Statistiknörd)

    Hur länge varar ett samlag normalt med din partner

    Som frågan lyder. Hur lång tid pågår ett samlag i ditt förhållande. Från förspel tills mannen får utlösning. Sen är ju normalt herdestunden över. 


    Hos oss pågår samlaget i ca 30 min. Vi är båda nöjda sedan. Vi är båda pensionärer. 


    Är båda parter hos dig nöjda när det går för mannen?


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-06 07:55
    Målet är naturligvis att båda ska få orgasm. Först kvinnan sen kan mannen komma.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge varar ett samlag normalt med din partner
  • Anonym (000)
    Anonym (Statistiknörd) skrev 2020-06-05 21:12:57 följande:

    Som frågan lyder. Hur lång tid pågår ett samlag i ditt förhållande. Från förspel tills mannen får utlösning. Sen är ju normalt herdestunden över. 


    Hos oss pågår samlaget i ca 30 min. Vi är båda nöjda sedan. Vi är båda pensionärer. 


    Är båda parter hos dig nöjda när det går för mannen?


    Trist att du menar att sexet är över när mannen kommit. Hos oss kommer vi båda, alltid. Vi ser till att det blir så. 
  • Anonym (Statistiknörd)
    Anonym (000) skrev 2020-06-05 21:24:25 följande:
    Trist att du menar att sexet är över när mannen kommit. Hos oss kommer vi båda, alltid. Vi ser till att det blir så. 
    Det menar jag inte heller. Jag ser alltid till att hon får orgasm innan jag kommer. 
  • Anonym (fru)

    Här är det väldigt sällan vi håller på mer än 10 minuter. Både jag och min man är snabba på att komma och ingen av oss vill fortsätta och köra fler gånger. Vi älskar snabbisar, då är man aldrig liksom för trött för att ha sex, man vet att det ändå inte tar så lång tid. Antingen får han mig att komma först eller så kommer vi samtidigt. 

    När jag var singel och drog hem ONS var det värsta jag visste de killar som ville hålla på i timmar och komma flera gånger. Är jag på rätt humör så kan det vara trevligt med ett längre förspel för att verkligen kåta upp varandra, enda nackdelen med det är att jag då ofta kommer direkt vid penetration och sen är det visserligen skönt att knulla lite men jag kommer oftast inte fler gånger.

  • Anonym (Statistiknörd)
    Anonym (fru) skrev 2020-06-06 08:06:35 följande:

    Här är det väldigt sällan vi håller på mer än 10 minuter. Både jag och min man är snabba på att komma och ingen av oss vill fortsätta och köra fler gånger. Vi älskar snabbisar, då är man aldrig liksom för trött för att ha sex, man vet att det ändå inte tar så lång tid. Antingen får han mig att komma först eller så kommer vi samtidigt. 

    När jag var singel och drog hem ONS var det värsta jag visste de killar som ville hålla på i timmar och komma flera gånger. Är jag på rätt humör så kan det vara trevligt med ett längre förspel för att verkligen kåta upp varandra, enda nackdelen med det är att jag då ofta kommer direkt vid penetration och sen är det visserligen skönt att knulla lite men jag kommer oftast inte fler gånger.


    Det är bara att gratulera. Det är nog inte många kvinnor som får orgasm inom 10 minuter
  • Anonym (Statistiknörd)

    Verkar som de flesta hittills är nöjda med snabbissar på mindre än 10 min. Rösta på. 

  • Anonym (Rudolf)

    Hittade inget aktuellt alternativ att rösta på. Ett normalt samlag för oss varar inte alls då vi inte har sex överhuvudtaget.

  • Anonym (S)

    Svårt att säga... Vi har sex 1-2 gånger/vecka, och det blir som varannan gång supersnabbis på 10-15 minuter, eller en 'halvlång' på 30-45 minuter. Inte inräknat förspel (inget förspel på snabbisarna, men på de längre samlagen). Ibland har vi riktigt långa sexlekar med rollspel o.s.v., eller att vi börjar i duschen med rakning och tvättning som något slags förspel - sedan sex i soffan. Dessa kan vara 1-1,5 timmar långa...

  • Anonym (would you kindly)

    Det beror på var gränserna går. Börjar förspelet när kläderna börjar ryka inför sexakten eller timmarna innan, när vi börjar visa att vi vill? Eftersom vi är män, betyder det då att sexakten är slut när den första av oss kommer? Påbörjas sedan ett nytt samlag utan avbrott från det första? Och när är det egentligen slut om det nu inte är slut med mannens orgasm? Om vi fortsätter tills vi somnar och vaknar sex timmar senare, har vi haft sex i 6+ timmar då? Jag har många frågor känner jag.

  • Anonym (P)

    Det blir lite varierat, ibland supersnabbisar (tex om barnen går ut en stund, men då har vi ändå förspelat/teasat ett tag före), oftast kanske runt 45 min, ibland 1 timme eller mer. Allt beroende på tid, ork, lust osv.

  • Anonym (Omvända roller)

    Här kommer mannen först och kvinnan oftast efter.

Svar på tråden Hur länge varar ett samlag normalt med din partner