• älskam­igmuch­o
    Sat 6 Jun 2020 02:13
    726 visningar
    8 svar
    8
    726

    min lesbiska tjej vet inte att jag är med män

    Jag har en kärleksrelation sen en liten tid tillbaka m en fin tjej. Jag har bra sex med henne o hon är sexig o villig att tillfredsställa mig ofta o gärna... jag är bisexuell o tycker om henne. Det jag inte vågar säga till henne är att jag inte bara kan ha lesbiskt sex utan att jag behöver sex med män också... hon vet att jag är bi m jag vill ha kuk o det vill jag ofta o gärna... hon är förstående och jag har antytt att jag är sugen på män m hon har inte gått med på trekant ens ännu... jag har bett henne ca 10 ggr att jag ska få kuk m hon ger bara mig fitta. Det är inte nog... Jag är så otacksam m jag vill ha både män o kvinnor. Är det ok att jag träffar män utan att hon vet eller ska jag övertala henne att va med? Jag skäms över att jag saknar kuk i mig m jag behöver det...

  • Svar på tråden min lesbiska tjej vet inte att jag är med män
  • Anonym (milan­)
    Sat 6 Jun 2020 02:20
    #1

    Di, Grattis till ny gf! Det låter som en bra tjej för dej. Jag har inte träffat dej på ett tag nu m vet att du har stor lust ju. Jag tycker inte det är nåt fel att gilla sex som du gör. Om hon inte fattar att du behöver d ska du kanske vänja henne långsamt. Du vet jag ställer upp för dej om du vill att jag ska... tror hon kan bli rädd om du säger sllt till henne direkt. Dina krav e höga o du vill ha galet mycket som andra kanske inte vill. Har tappat ditt nr m ring om du vill

  • älskam­igmuch­o
    Sat 6 Jun 2020 02:29
    #2

    Long time Milan! Hon är fin o jag älskar att va med henne sexuellt såklart. Hon tkr jag e crazy för jag vill ha sex ofta o e kåt o så. Jag kan inte visa vem jag eg e i sängen m henne... hon e så oskyldig o jag e superslynig m hon är inte intresserad av det. Om jag e m killar som vill ha en kåt hora som mig utan att hon vet om det e d ok? Om jag inte e m tjejer? När jag vart m män har jag fått va otrogen m tjejer samtidigt...

  • Anonym (milan­)
    Sat 6 Jun 2020 02:55
    #3

    Hon vill inte ha trekant då? Går hon med på dildo när ni har sex? Om hon inte är så erfaren som du kanske du kan få henne o gå m på att typ ni har sex inför en man som får njuta av att se på? Eller att han får njuta av att knulla dig m inte henne? Om hon nu inte vill... eller e d att hon sska tycka illa om att du vill ha fler? Jag har respekt för dej di o jag tror hon kommer acceptera att du vill ha fler.

  • Anonym (Wtf)
    Sat 6 Jun 2020 04:33
    #4
    +1

    Haha what the hell. När man trodde man sett allt så kommer det en snubbe och startar en runktråd och sen svarar han på sitt egna inlägg och diskuterar med sig själv.

    Snacka om desperat, kåt och möjligen störd sak att göra. Du kanske ska skaffa hjälp för ditt onormala och sexuellt avvikande beteende.

  • Anonym (ooo)
    Sat 6 Jun 2020 07:12
    #5
    älskamigmucho skrev 2020-06-06 02:29:35 följande:

    Long time Milan! Hon är fin o jag älskar att va med henne sexuellt såklart. Hon tkr jag e crazy för jag vill ha sex ofta o e kåt o så. Jag kan inte visa vem jag eg e i sängen m henne... hon e så oskyldig o jag e superslynig m hon är inte intresserad av det. Om jag e m killar som vill ha en kåt hora som mig utan att hon vet om det e d ok? Om jag inte e m tjejer? När jag vart m män har jag fått va otrogen m tjejer samtidigt...


    Men byt partner! Du skriver ju själv hur icke-kompatibla ni är.
    Det här kommer inte gå bra. 
  • Anonym (ooo)
    Sat 6 Jun 2020 07:13
    #6
    Anonym (Wtf) skrev 2020-06-06 04:33:41 följande:

    Haha what the hell. När man trodde man sett allt så kommer det en snubbe och startar en runktråd och sen svarar han på sitt egna inlägg och diskuterar med sig själv.

    Snacka om desperat, kåt och möjligen störd sak att göra. Du kanske ska skaffa hjälp för ditt onormala och sexuellt avvikande beteende.


    Haha, jaaaa. tyckte jag kände igen nicket. 
  • Anonym (Asfla­bb)
    Sat 6 Jun 2020 07:33
    #7
    Anonym (Wtf) skrev 2020-06-06 04:33:41 följande:

    Haha what the hell. När man trodde man sett allt så kommer det en snubbe och startar en runktråd och sen svarar han på sitt egna inlägg och diskuterar med sig själv.

    Snacka om desperat, kåt och möjligen störd sak att göra. Du kanske ska skaffa hjälp för ditt onormala och sexuellt avvikande beteende.


    Ja precis vad jag tänkte också. Längesedan sist och råkas vara några minuter mellan inläggen, så trovärdigt....
  • Anonym (Anony­m)
    Sat 6 Jun 2020 07:46
    #8

    Nej det är inte ok att vara otrogen, att du ens måste fråga?? Var nöjd eller gör slut!

Svar på tråden min lesbiska tjej vet inte att jag är med män