• Anonym (undrande)

Bröst

Är dt upphetsande för er tjejer/kvinnor med stora bröst att ha en stor kuk mellan dom?

• Svar på tråden Bröst
  • Anonym (undrande)

ja men är de stora o tunga?

• Anonym (undrande)

obekvämt? eller inte sexigt?

• Anonym (undrande)

nåja bara ni som läser detta känner er trygga i er sexigaltiet .. ovsett vad ..kram

• Tukt

Ja, precis ALLA kvinnor med stora bröst tänder och känner samma saker sexuellt. Det ligger i generna.

• Anonym (H)
    Tukt skrev 2020-06-06 19:20:43 följande:

Ja, precis ALLA kvinnor med stora bröst tänder och känner samma saker sexuellt. Det ligger i generna.

Håller med om att frågan är lite märkligt ställd, men jag tycker nog att din kommentar är lite onödig.

TS söker obviously svar från människor med stora bröst för att få en uppfattning om hur de ser på frågan, ingenting konstigt med det

• Tukt
    Anonym (H) skrev 2020-06-07 21:36:23 följande:

Håller med om att frågan är lite märkligt ställd, men jag tycker nog att din kommentar är lite onödig.

TS söker obviously svar från människor med stora bröst för att få en uppfattning om hur de ser på frågan, ingenting konstigt med det

Jag tar åt dig av vad du säger. Men tycker samtidigt att frågor av typen "hur långt är ett snöre" också är ett problem.
    Med handen på tangentbordet, i stället för mellan benen, i cirka 30 sekunder, så hade TS förmodligen kunnat reflektera så mycket att hen faktiskt formulerade en fråga så att det går att diskutera runt den. 
    Det är ändå ett diskussionsforum det här. 
  • Anonym (Hahaha)

TS har en rätt specifik "hang-up" och önskar svar som han kan runka till.
    Antyder du rätt så får du nog snart förfrågan om PM ska du se.

• Anonym (När ska de lära sig)

Ts ..du är en runkgubbe ..tycker du de är en bra stämpel att få..du kan inte kontrollera dig, utan är tvungen att göra en sån här tråd, ihopp om att en kvinna ska svara och där med förfylla din fantasi..varför kan inte ni män som sysllar med dessa trådar, ta ett djupt andetag och kontrollera er, tänka efter en stund och inse att ni är rent utsagt äckliga! Varför kan ni inte förstå att det ni gör och utsätter kvinnor för är vidrigt, vad hade ni sagt om någon höll på så mot er dotter,syster eller mamma? Visst nu är ni i ett forum som handlar om sex,men vart sätter ni er gräns? Hur beter ni er mot kvinnor i riktiga livet?

Många kommer tycka att jag överreagerar men det är ju nonstop med såna här trådar,en värre än den andra! När ska män inse att sitt sexuella respektlösa betende mot kvinnor faktiskt är vidrigt?

Nej, jag är inget pretto..älskar sex och tycker det är sjukt nice ..men det ska ju vara ömsesidig respekt. Kvinnor behöver inte få hela tiden värja sig mot äckel hela tiden!

Varför kan vi män inte ta vårt ansvar?

Är fan sjukt hur kvinnor blir behandlade och utsatta för dagligen!!

Svar på tråden Bröst