• TessGust

    Sommarpresent till fotbollstränare

    Hej

    Jag behöver hjälp att komma på någon rolig och uppskattad sommarpresent till barnens fotbollstränare.

    Har ingen lust att köpa någon tråkig blomma eller så.

    Tränarna är lättsamma och skulle nog uppskatta någon lite annorlunda present.

    Hjäääääälp!!

  • Svar på tråden Sommarpresent till fotbollstränare
  • Steven01

    Men vad är det för fel på er kvinnor? Har ni för mycket tid att göra av med eftersom det ska köpas presenter hela tiden? Och ett tips, bara för att få presenter är det bästa du vet innebär det inte att det gäller alla andra.

  • TessGust

    Jag märker att du själv inte lägger ner flera timmar i veckan på andras barn...

    Det minsta man kan göra som förälder är att visa sin uppskattning för dom som gör det.

    Jag är inte ute efter att lägga en förmögenhet på presenter. Bara göra en kul grej, kanske lite svårt för dig att förstå vad jag menar.

  • Steven01

    Jag lägger betydligt mer tid än så som ungdomstränare sådär har du helt fel.

    Kvinnor gnäller hela tiden att dom är så stressade och inte hinner med sig själva. Det är klart om man fyller upp hela sin tid med trams som att köpa presenter till alla. Tex har ni kvinnor nu hittat på att lärare ska ha presenter fast dom bara gör sitt jobb och vips så måste ni lägga en massa tid på att komma övrens om det med varandra.

  • TessGust

    OK, då är väl du en av få som inte tycker om att någon visar uppskattning.

    Det är så klart helt OK.

    Sen har inte jag klagat på att jag har tagit på mig att göra det så du behöver inte dra alla över en kam. Det enda jag ville var att få nya uppslag vilket du tydligen inte kunde hjälpa mig med.

    Hoppas att du i alla fall slipper några onödiga presenter.????????????

Svar på tråden Sommarpresent till fotbollstränare