Du måste logga in för att svara i en tråd.

• m3ssy

Mammakläder på Lindex?

Har letat efter mammakläder på Lindex, men det verkar som om flera av deras butiker har slutat att sälja just mammakläder.. är det nån som vet om det finns någon Lindexbutik i Stockholm (helst på norra sidan av stan alt i city) som fortfarande säljer mammakläder, vore i så fall mkt tacksam att få reda på var.

• Svar på tråden Mammakläder på Lindex?
  • fruV

Hej! Jag handlade just mamma byxor på Lindex igår. Det var i och för sig i Ringen på söder men gå in i den närmsta butiken för dig och fråga vilka butiker som säljer, det borde de väl kunna svara på?! Lycka till!

• Det blåa huset

Lindex på Klarabergsgatan säljer mammakläder. Och Ringen i Skanstull (fast det är söder).

Rossan, nu snyggare än nånsin... ♥ 7:e månaden
  • miss kitty

Jag handla mina mammabyxor på Lindex, det ena paret i Kista och det andra i Skärholmen

• m3ssy

Tack för alla svar! Måste ha tittat slarvigt i Kista, jobbar där i C men har inte lyckats hitta mig fram till några mammakläder.. Får kika lite noggrannare i eftermiddag!

• miss kitty

men vet du när jag handlade i Kista reade dom ut alla mammakläder och hade halva priset på reapriset så dom kanske har tagit bort mamma-sortimentet?
    För i Skärholmen köpte jag samma modell på brallorna fast annan färg och där va dom dubbelt så dyra.

• m3ssy

Ah det skulle förklara saken.. flera Lindex verkar ha reat ut sitt mamma-sortiment, enl butiken där jag bor därför att de inte sålde så bra. Får titta i Kista och kanske fråga om de vet om det finns någon annan Lindex som har mamma-kläder kvar.

• Annione

Lindex har tagit bort mammakläder i vissa butiker för att de är för små för att hålla ett sånt sortiment. Det fick jag veta när jag frågade på Lindex där jag bor.

• Challen

Det finns en Lindex i Arninge C som har mammakläder, har köpt mina byxor där!

• JennL

För bara någon vecka sedan hade de i Kista.. på övre plan i hörnet vi provhytterna...
    men har inte orkat vara in på kanske 2 veckor..så nu kanske de slutat...hoppas inte eftersom inte så många affärer i närheten har..
    På stinsen har de mammakläder oxå.

• miniGrynet

Vi var i Kista galleria för ca en vecka sedan, och skulle leta mammakläder, det fanns ingenting alls där på Lindex. Jag frågade tom, men dom hade slutat med det sa dom.
    Synd!

• JennL

VA?! Är det sant!!!! Inte klokt!! Var skall man då handla!! Hoppas stinsen har kvar!!!

• Godingmamma

Var på Lindex i Gallerian Hamngatan idag. Där hade dom en avdelning med mammakläder...fast jag måste säga att dom hade en hel del "vanliga" kläder som funkade minst lika bra med mage så leta inte bara i mammahörnorna...inte om ni letar överdelar i allafall

Gick förbi en liten affär på Sveavägen nära Sergels torg som heter Iama tror jag. Där hade dom total utförsäljning av både barn- och mammakläder. Alla mammakläder kostade 50 kronor styck!! Det fanns inte så mycket kvar men jag hittade två par sköna trikåbyxor i kanonkvalitet. Byxor var det som det fanns mest av och storlekarna som var kvar var mest i S och M ifall någon har vägarna förbi. Skynda fynda!! 70% rabatt var det på barnkläderna har jag för mig...litet tips bara!

• m3ssy

Tack för alla svar! Var i Kista idag och hittade en liten mammaavdelning på det övre planet, fanns inte så mycket men lite basic-toppar och ett par byxor hittade jag i alla fall. Ska kolla i Stinsen också när jag får lite tid över.

• baabo

I tensta centrum finns en Lindex outletbutik, mycket billiga kläder som även kan köpas i vanliga butiker men till ord, pris eller lätt nedsatta. De hade en stor butik i Slagst förut och där hade de mammakläder i massor, den är nu nerlagd men i tensta finns den kvar.
    Hoppas du hittar ngt.
    Baabo

• m3ssy

Baabo, tack för tipset.. kommer i håg det nu när du säger det att dom har en outlet i Tensta, har ju varit där en gång när jag jobbade extra en dag.. tack för påminnelsen!

Svar på tråden Mammakläder på Lindex?