vill se nakna tjejer
när jag ser snygga tjejer, så undrar jag hur dom ser ut nakna... vad tycker ni tjejer om det?
när jag ser snygga tjejer, så undrar jag hur dom ser ut nakna... vad tycker ni tjejer om det?
Jag är din tjocka granntant på 83 år och jag undrar hur du ser ut naken. Vad tycker du om det?
Jag är din tjocka granntant på 83 år och jag undrar hur du ser ut naken. Vad tycker du om det?
Ha ha ..undrar om det var det fluktarn ville höra, när han satt där åkt och tyckte att den här tråden blir nog alla kvinnor låta av..klappträn,finns det tyvärr för många av!
jag har ett liknande mönster fast när jag ser en snygg tjej brukar jag undra om hon tar den i 2:an
jag har ett liknande mönster fast när jag ser en snygg tjej brukar jag undra om hon tar den i 2:an
Förstår dig. Tänker likadant. Vill se all nakna. Men det får man inte. Så det stannar där.
Det är just sånt här som gör så att jag inser och förstår varför vissa kvinnor avskyr män.
Det är just sånt här som gör så att jag inser och förstår varför vissa kvinnor avskyr män.
Nått liknande fast när jag ser en fin tjej så fantiserar jaghur hennes njutningsansiktsutryck ser ut eller orgasmface.
Ja självklart. Brukar tänka på hur de ser ut med en kuk i munnen.
ja, det är nog de tjejerna som avskyr killar som gillar att se nakna tjejer
Ja självklart. Brukar tänka på hur de ser ut med en kuk i munnen.
Kvinnor: "Vi är trötta på att män bara ser oss som objekt"
Män: "DET GÖR VI INTE ALLS DET! Jävla pk feminazi-häxor! Feminismen har fan gått för långt!"
Kan vi inte bara vara ärliga och säga att både män och kvinnor som är heterosexuella har alla varit nyfikna på hur en av motsatta könet ser ut naken.
Varför måste vi låtsas vara något vi inte är. Vi är sexuella människor, så det är fullt naturligt att tycka en kvinna eller man är spännande naken. Eller vad har jag inte förstått om livet och vår biologi.
varför så bitter? du fått inte mycket kuk på sistone, uh?