• Wed 10 Jun 2020 21:11
    327 visningar
    0 svar
    0
    327

    Överdos eller AT?

    Ska hålla detta kortfattat.

    Jag och boysen hade en fest och jag kasta i mig en halv MDMA tablett och var hög i någon timma, efter det så tröttna vi lite och tänkte poppa några Elvanse (adhd medicin) på 30/40mg med ganska mycket amfetamin i som jag aldrig testat förut.

    Så vi börja bomba dom och tappa räkningen. Vi tog cirka 15st elvanse var under en/en och en halv dag (jag tog ungefär 600mg och jag är ganska så smal ligger bara på 60kg). Därefter så kom en polare med lite benso och så tog vi kanske 2 tabletter var (har aldrig testat det innan heller).

    Jag tuppa av och vakna till att jag mådde lite sådär men trodde inte något var fel. Jag knallade hem och softa till det bara. Efter ett tag så känner jag min puls öka rejält och jag fick lock för öronen och tinnitus, var nära på att svimma men hann lägga mig i sängen innan det hände.

    Jag somnar i någon timme och vaknar av att jag mår jävligt illa, yrsel, förvirrad osv och kunde inte hålla i mobilen utan att det var jobbigt och orkade inte ens prata/avsluta meningar utan att jag mumla.

    Detta pågick jävligt länge och var så orolig ifall jag hade överdoserat eller om detta bara var avtändningen då jag varken testat benso eller elvanse.

    Vad fan händer nu?

    Försökte googla så mycket som jag kunde men hitta bara en som överdosera med 1600mg och andra som var oroade över att de tagit 100/200mg!

    Kan jag få några eventuella permanenta skador osv?? Är rätt så ung också

Svar på tråden Överdos eller AT?