• Malin 845

    Gravid trots svaga test?

    Hej,

    Jag borde varit på bim igår, och fick då ett blankt test på ett känsligt test. Mensen har ej dykt upp idag heller och jag har ömma bröst, illamående och molvärk.

    Till frågan: kan man ha jättesvagt sträck och ändå vara gravid? Är säker på att jag hade ägglossning (och när då jag tog ägglossnings test) samt att jag tempade och vet att ägglossningen var för 12-13 dagar sen.

    Någon som plussat sent? Ge mig lite hopp! Har en dotter på snart tre år och vill så gärna ge henne ett syskon!

  • Svar på tråden Gravid trots svaga test?
  • Jonnis

    Testet ser negativt ut MEN du kan ändå vara gravid. Många som inte plussar förrän efter BIM. Så länge inte mensen dykt upp finns hopp :)

  • Malin 845
    Jonnis skrev 2020-06-12 22:54:24 följande:

    Testet ser negativt ut MEN du kan ändå vara gravid. Många som inte plussar förrän efter BIM. Så länge inte mensen dykt upp finns hopp :)


    Bim borde varit i torsdags eller igår. Men ingen mens än. Ser du något på detta test?

  • Jonnis
    Malin 845 skrev 2020-06-13 06:53:17 följande:

    Bim borde varit i torsdags eller igår. Men ingen mens än. Ser du något på detta test?


    Nej tyvärr :/ men ge inte upp! :) förhoppningsvis så dyker plusset upp snart.
Svar på tråden Gravid trots svaga test?