• millionvoices

    Hur tidigt började er mage synas?

    I vilken vecka började er mage synas? Har någon fått en stor mage väldigt tidigt?

  • Svar på tråden Hur tidigt började er mage synas?
  • Anonym (N)

    Runt vecka 25 med första och tredje, efter vecka 30 med andra, vecka 15 med fjärde. Är nu i vecka 20 och magen är stor!

  • Anonym (Aa)

    Med första runt vecka 17. Nu med andra får jag välja kläder noga i vecka 10 för att inte avslöja oss ännu ;)

  • Anonym (Therese)

    Naken och så att bara jag och min sambo såg den: ca v 24. Med kläder på inomhus så att andra såg: ca v 30. Med kläder på utomhus: ca v 35-36. Är nu i v 38 och min kompis som är gravid i v 23 har större mage än mig... Det är så individuellt.

  • Körsbärsdalen

    Med nr 1: Runt vecka 14 (svullen i början p.g.a tarmar). Blev stor mage, och enorm bebis.

    Med nr 2: Runt vecka 22 (också svullen i början p.g.a. tarmar). Blev liten mage och mindre bebis.

    Med nr 3: Runt vecka 12 hade det inte gått att dölja (svullen i början). Blev stor mage och största bebisen.

    Med nr 4: Är i vecka 6 nu, och är lite småsvullen p.g.a. tarmar.

  • Jag är bara jag

    Första blickarna v.9 med första barnet, påtaglig mage med ingen tvekan om att jag var gravid v.15 kanske. Var på koll v.17 och b.m bara skrattade åt min mage och sa att där rådde det inga tvivel. Mammabyxor från v.14. Gick upp från storlek M till xxxl. Andra barnet mammabyxor från v.10, påtaglig gravidmage före v.15, slutade ännu tjockare. Tungan ute

Svar på tråden Hur tidigt började er mage synas?