• Anonym (Micke)

    Ska vara med en man för första gången

    Jag har länge varit nyfiken på att vara med en man. Speciellt vill jag känna på hur det är att suga kuk. Efter mycket velande så har jag nu stämt träff via Grindr. Vi ska träffas idag.

    Nu börjar jag bli rätt så nervös. Finns det något jag bör tänka på? Hur kan jag göra bra ifrån mig och inte verka som en total nybörjare?

  • Svar på tråden Ska vara med en man för första gången
  • Robert 832

    Du ÄR en total nybörjare. Acceptera det istället för att spela något så släpper det lite. Killen du ska träffa är helt säkert nervös av andra anledningar.

  • Anonym (Micke)
    Robert 832 skrev 2020-06-14 12:27:33 följande:

    Du ÄR en total nybörjare. Acceptera det istället för att spela något så släpper det lite. Killen du ska träffa är helt säkert nervös av andra anledningar.


    Ja såklart, han vet också att jag är det. Tänkte mest om det fanns något tips jag kunde få som gör att jag slipper de värsta nybörjarmisstagen.
  • Anonym (Micke)
    Anonym skrev 2020-06-14 12:51:21 följande:

    Har du en partner ts?
    Vet hon isåfall om detta?


    Nej jag har ingen partner för tillfället. Inte killen jag ska träffa heller.
  • Anonym
    Anonym (Micke) skrev 2020-06-14 13:06:08 följande:
    Nej jag har ingen partner för tillfället. Inte killen jag ska träffa heller.
    Bra, bara så du inte för någon bakom ljuset.
  • Anonym (.)

    Lova inte gör mycket, även om du vill testa allt möjligt. Se till att träffas ute, ifall det visar sig att killen inte alls IRL känns lika trevlig som online. Och se till att använda kondom.

  • Anonym (Micke)

    Så, då var det avklarat. Gick bättre än vad jag trodde. Nu vet jag att jag kan vara med män också.

  • Robert 832
    Anonym (Micke) skrev 2020-06-14 16:24:23 följande:

    Så, då var det avklarat. Gick bättre än vad jag trodde. Nu vet jag att jag kan vara med män också.


    Grattis! ????
  • Anonym (Alnico)
    Anonym (Micke) skrev 2020-06-14 16:24:23 följande:

    Så, då var det avklarat. Gick bättre än vad jag trodde. Nu vet jag att jag kan vara med män också.


    Var i samma sits för många år sen. Var nervös, men det gick bättre än jag trodde. Kändes naturligt för mig att suga kuk. Det är härligt att vara lite slampa Flört
Svar på tråden Ska vara med en man för första gången