• Saraas

    Hur överraskar jag min partner med könet på barnet?

    Hej!

    Hur överraskar jag min partner som spänt vill veta könet på vårt barn som vi väntar?

    Jag har inte berättat det än, jag vill göra det men vill göra det minnesvärt och fint.

    Någon som gjort något själv? Har tips eller förslag?

  • Svar på tråden Hur överraskar jag min partner med könet på barnet?
  • Ebo88

    Köp en t-shirt där det står pappa och en t-shirt/body där det står något i stil med son eller dotter? Det kanske inte är så fint fint direkt men gulligt :)

  • Trent

    Om du vet, varför vet inte din partner redan?

    Det är väl bara att säga om det är nu så viktigt vad det är för kön. Eller ska ni fira att det blir en tjej eller fira att det blir en kille?

    Det blir ett alldeles fantastiskt litet barn. Det brukar räcka rätt långt.

  • GGN
    Trent skrev 2020-06-15 21:44:59 följande:

    Om du vet, varför vet inte din partner redan?

    Det är väl bara att säga om det är nu så viktigt vad det är för kön. Eller ska ni fira att det blir en tjej eller fira att det blir en kille?

    Det blir ett alldeles fantastiskt litet barn. Det brukar räcka rätt långt.


    +1
  • Sincere
    Trent skrev 2020-06-15 21:44:59 följande:

    Om du vet, varför vet inte din partner redan?

    Det är väl bara att säga om det är nu så viktigt vad det är för kön. Eller ska ni fira att det blir en tjej eller fira att det blir en kille?

    Det blir ett alldeles fantastiskt litet barn. Det brukar räcka rätt långt.


    Tråkigt att man måste vara såå negativ. Om du inte har svar på TS fråga så varför inte bara hålla tyst och behålla dina negativa klagomål för dig själv??? Det är självklart att TS barn blir fantastisk och det är underbart att barnet har förväntansfulla föräldrar som vill göra något minnesvärt.

    TS, jag har inga egna idéer men jag kan tipsa om att det finns massa klipp av gender reveal på youtube. Du kanske kan hitta något där.
Svar på tråden Hur överraskar jag min partner med könet på barnet?