• Jonnis

    När kände du trötthet??

    Hej alla,

    Jag undrar om någon kände extrem trötthet innan BIM? Och i så fall på vilket sätt?

    Jag är inte gravid vad jag vet än, har 5 dagar kvar till BIM.

    Min sambo vill att jag ska boka tid till VC idag eftersom jag varit sjukligt trött sen nästan en vecka tillbaka.

    Jag är den av oss som har mest energi i vanliga fall och somnar senare än honom.

    Nu går jag och lägger mig tidigt, sover länge, är fortfarande trött och får ingenting gjort om dagarna och nu börjar han bli orolig och säger att jag måste kolla upp det.

    Ge mig lite hopp! Någon som hade så i tidig graviditet?

    Jag vill inte till VC nu i Corona-tider men samtidigt kan jag inte ha det såhär :(

    Vi försöker bli gravida men jag vet att det är alldeles för tidigt för några ?extrema symptom? egentligen.

    Ska jag stå ut några dagar eller ska jag söka vård?

  • Svar på tråden När kände du trötthet??
  • Jonnis

    Ska tilläggas att det inte var såhär illa för en vecka sen, kände mig tröttare men nu sen några dagar tillbaka är jag HELT SLUT och omotiverad. Hjälp :(

    Jag jobbar hemifrån men får ingenting gjort längre....

  • bananmilkshake

    Hej! Har plussat för några dagar sen så jag har allt färskt i minnet. Glad Jag blev trött ungefär samtidigt som du beskriver, 5-6 dagar innan bim. Det hängde också ihop med att jag började vakna extremt tidigt på morgonen och hade svårt att somna om. Sen har jag pollenallergi också så lite kan iofs bero på det. 

    Invänta bim tycker jag, och testa samma dag eller kanske dagen innan. Om du inte är gravid eller det känns osäkert tycker jag du kan ringa vc! Risken om du ringer nu är ju att du ändå inte får en tid innan din bim. 

Svar på tråden När kände du trötthet??