• Morsan2012

    Graviditetstest starkt plus se bild

    Hej! Detta går till er som haft tvillinggraviditet och plussat tidigare med starka symtom.

    Jag har en mens på 30 dagar, ägglossning sker oftast dag 14-15 efter mens. Ägglossning skedde nu dag 14 som bekräftat av både ägglossningstest billigt sådant men även CB avanced digital.

    Hade kraftig molvärk vid äl och säkert en vecka efter varje dag. Starkt illamående som varit ihållande dagar och som inte går över. Denna graviditet är helt olika de tidigare tre jag haft. Haft två mf med men de har ingen vart som denna gällande illamående och att testa så tidigt som nu. Har beräknad mens på fredag så det innebär att jag alltså plussa bim - 5 enligt första stickan och bim - 2 på andra

    Vad säger ni?

    Berätta om era tidiga tecken på er tvillinggraviditet?

  • Svar på tråden Graviditetstest starkt plus se bild
  • Solblomma30

    Jag vet inte om du bara vill höra om tvillinggraviditeter men jag har plussat på ÄL+9 eller +10 med alla mina barn och det har varit singelgraviditeter. Vid ÄL+13/15 har mina tester varit väldigt starka. Så det behöver inte vara tvillingar för att man testar positivt och starkt tidigt :) Vet ju nu inte om du önskar tvillingar eller om det är din värsta fasa så hoppas att det blir det du önskar oavsett ;) Lycka till!

  • Johanna1986

    När jag prisat har jag gjort de med sådana här tester på äl+9 och äl +10. På de svaga sedan så två dagar senare har de blivit som ditt starkare test. Så för testets styrkas skull tror ja inte du misstänka tvillingar. Men magkänslan har ju ibland visat sig vara rätt hos många??

  • Johanna1986

    Med ett av mina barn missade jag helt graviditeten visade sig sedan vara gravid i v7 då med tvillingar där vi tyvärr missat den ena. Men den graviditeten upptäcktes först i v7 som sagt. De andra äl +9 och äl+10.

  • Catnap

    Jag hade så i en graviditet. Började spy nästan en vecka innan BIM. Det var dock ingen tvillinggraviditet och har inte haft så i annan andan graviditet heller.

  • LillaJag06

    Har plussat tidigt med bara enlingar och starkare än det.

    Min svägerska blev gravid för första gången och fick tvillingar. Inga extra starka test. Enda var att hon kräktes mycket mellan vecka 7-12. Hon vägrade dessutom alla hjälpmedel för att inte kräkas.

    En annan kusin väntade också tvillingar och hennes graviditet var som de andra 5 förutom att det var 2 och tyngre.

    Skulle inte misstänka tvillingar baserat på dina tester enbart.

    Hoppas du får som du önskar om det är tvillingar dU nj vill ha och tror att du har det.

Svar på tråden Graviditetstest starkt plus se bild