• Anonym (TS)

    Vad saknar du i ditt sexliv?

    Som rubriken lyder, vad saknar du i ditt sexliv?

    Skriv gärna om du är i förhållande eller singel.

  • Svar på tråden Vad saknar du i ditt sexliv?
  • Anonym (KäreJohn)

    Vi är runt 60 och har levt ihop i 20 år. Vi har sex varje vecka och gillar det båda. Ett par saker jag saknar:

    Variation, att hon skulle ta mer initiativ till att vöerskrida gränser, testa andra saker, överraska.

    Åtrå. Jag åtrår henne, rör henne ofta i vardagen, tänker på att ha sex nästa gång. Hon ger ofta väldigt lite såna signaler. Jag vill känna mig åtrådd.

  • Anonym (KäreJohn)

    Vi är runt 60 och har levt ihop i 20 år. Vi har sex varje vecka och gillar det båda. Ett par saker jag saknar:

    Variation, att hon skulle ta mer initiativ till att överskrida gränser, testa andra saker, överraska.

    Åtrå. Jag åtrår henne, rör henne ofta i vardagen, tänker på att ha sex nästa gång. Hon ger ofta väldigt lite såna signaler. Jag vill känna mig åtrådd.

  • Anonym (Nån)

    Spänningen som finns i början. Att vara galet kär och tokig. Att bli tänd av minsta beröring. Har det bra med sambon men gillar inte när kärleken blir vardag. Det kan vara tryggt och fint det med men jag vill ha passion.

  • Kungsbackakillen73a

    Den där känslan när man upptäcker varandra de första gångerna. När kjolen och bhn faller av och man upptäcker med alla sinnen, ser smakar, m.m. Den känslan saknar jag.

  • Anonym (KäreJohn)
    Anonym (Nån) skrev 2020-06-18 13:14:09 följande:

    Spänningen som finns i början. Att vara galet kär och tokig. Att bli tänd av minsta beröring. Har det bra med sambon men gillar inte när kärleken blir vardag. Det kan vara tryggt och fint det med men jag vill ha passion.


    Jag försöker skapa spänning, få lite pirr som påminner om de första månaderna. Jag ger och ibland får lite smisk. Vi lyssnar på erotiska noveller samtidigt som vi kelar. Jag fantiserar i hennes öra om förbjudna tankar. 
  • Zoldaten76

    Till att börja med en kvinna att utöva det med i en ålder på 36-47.. Om man nu får önska något.. ????

    Är singel sedan 4 år..

  • Anonym (2:an)

    analsex. hade gärna velat rövborra min fru oftare

  • villhatrekant
    Anonym (KäreJohn) skrev 2020-06-18 12:58:56 följande:

    Vi är runt 60 och har levt ihop i 20 år. Vi har sex varje vecka och gillar det båda. Ett par saker jag saknar:

    Variation, att hon skulle ta mer initiativ till att överskrida gränser, testa andra saker, överraska.

    Åtrå. Jag åtrår henne, rör henne ofta i vardagen, tänker på att ha sex nästa gång. Hon ger ofta väldigt lite såna signaler. Jag vill känna mig åtrådd.


    Instämmer helt!
Svar på tråden Vad saknar du i ditt sexliv?