• Anonym (Skept­isk)
    Thu 18 Jun 2020 13:33
    1713 visningar
    15 svar
    15
    1713

    victoria milan?

    Nån som har lyckats på VC? Är själv lite skeptisk till sidan.

  • Svar på tråden victoria milan?
  • Anonym (Joan)
    Thu 18 Jun 2020 15:13
    #1

    Reggade mig där för kanske 5 år sedan! (Tjej som söker andra tjejer).
    Försökte sedan avregga mig ganska omgående då jag tyckte att det var en skitsida. Kostade dock pengar om man vill ta bort sin profil! Så den kanske ligger kvar än i dag! Sprutar i alla fall fortfarande "porr-reklam" och meddelanden från porrbotar till min mejl vilket började när jag reggat mig där!

  • Anonym (Jakob­)
    Thu 18 Jun 2020 19:13
    #2

    Jag var med i VC ett tag och det känns som fejk alltihop. Många profiler har varit med misstänksamt länge och man får känslan att allt är bot-styrt. Profiler som tar kontakt säger kanske bara "hej, hur är läget?" och när man har svarat får man ett svar med hänvisning till en annan kontaktsida där profilen är medlem och man måste ansökan om medlemskap där också för vidare konversation som man sen måste betala (mynt) för varje meddelande man skickar. Dessutom är profilerna säkert fejkkonton som bara håller igång konversationerna för dra in pengar. Så mitt råd är att du undviker VC hur mycket de än garanterar att deras profiler är äkta. Äkta profiler finns säkert, men de är lätträknade.

  • Anonym (sexy)
    Thu 18 Jun 2020 19:59
    #3

    Jag har bara prövat V M och några till men jag tycker det är fake allihopa!

  • Anonym (Jakob­)
    Tue 23 Jun 2020 11:35
    #4
    Anonym (sexy) skrev 2020-06-18 19:59:08 följande:

    Jag har bara prövat V M och några till men jag tycker det är fake allihopa!


    Det är dem med all sannolikhet och dessutom botstyrda. En sida jag prövade fick jag inga svar tillbaka och när jag sade upp prenumeration rasade det plötsligt in en massa meddelanden från tjejer. Bara gör att hålla mig kvar......
  • Anonym (jaha)
    Tue 23 Jun 2020 11:48
    #5
    -1
    Anonym (Skeptisk) skrev 2020-06-18 13:33:27 följande:

    Nån som har lyckats på VC? Är själv lite skeptisk till sidan.


    Vad är det du är skeptiskt till?

    Det är en sajt för moraliskt handikappade narcissister som inte bryr sig ett skit om någon annan än sig själva. Om du öht är inne på en sån sida så har du förmodligen själv inga problem med att svika, ljuga och förnedra din partner, alternativt helt ok med att delta i att göra det mot någon annan och då har du ju hamnat helt rätt?
  • Anonym (Skept­isk) Trådstartaren
    Tue 23 Jun 2020 18:37
    #6
    Anonym (jaha) skrev 2020-06-23 11:48:38 följande:

    Vad är det du är skeptiskt till?

    Det är en sajt för moraliskt handikappade narcissister som inte bryr sig ett skit om någon annan än sig själva. Om du öht är inne på en sån sida så har du förmodligen själv inga problem med att svika, ljuga och förnedra din partner, alternativt helt ok med att delta i att göra det mot någon annan och då har du ju hamnat helt rätt?


    Snälla gå en charmkurs och återkom.
  • Anonym (jaha)
    Wed 24 Jun 2020 16:27
    #7
    -1
    Anonym (Skeptisk) skrev 2020-06-23 18:37:19 följande:
    Snälla gå en charmkurs och återkom.
    Ja, för att springa omkring och svika och ljuga eller medverka i att göra det mot andra är ju bara såååå charmigt, eller hur?
  • Wed 24 Jun 2020 21:58
    #8

    Reggade mig för att hitta den sorts kvinnor som inte ser nått fel i att gå bakom ryggen på sin partner men visade sig att vi oftast ville olika saker.

  • Anonym (Kvinn­a40)
    Wed 24 Jun 2020 22:05
    #9

    Jag var aktiv på den sidan i ett halvår. Det gav mig många spännande äventyr. :) ångrar mig idag men då hade jag kul.

  • Anonym (Skept­isk) Trådstartaren
    Wed 24 Jun 2020 22:41
    #10
    Anonym (jaha) skrev 2020-06-24 16:27:37 följande:

    Ja, för att springa omkring och svika och ljuga eller medverka i att göra det mot andra är ju bara såååå charmigt, eller hur?


    Verkligen inte. Har jag aldrig påstått men du måste väl ändå kunna bete dig oavsett..
  • Anonym (jaha)
    Thu 25 Jun 2020 11:22
    #11
    Anonym (Skeptisk) skrev 2020-06-24 22:41:48 följande:
    Verkligen inte. Har jag aldrig påstått men du måste väl ändå kunna bete dig oavsett..
    Hört talas om att ta seden dit man kommer?
    Du pratar om en sajt där ingen beter sig vettigt, där folk hjälps åt att bedra andra vilket inte är ett värdig sätt att bete sig öht, men tycker såklart att den sortens beteende ska bemötas med värdighet.
  • Anonym (Skit sida)
    Thu 25 Jun 2020 11:48
    #12

    Jag reggade mig och tittade runt lite, hittade några fina som man ville prata med men nä det inte då vart man tvungen att betala, vilket mög alltså.

  • Anonym (Skept­isk) Trådstartaren
    Thu 25 Jun 2020 12:01
    #13
    Anonym (jaha) skrev 2020-06-25 11:22:10 följande:

    Hört talas om att ta seden dit man kommer?

    Du pratar om en sajt där ingen beter sig vettigt, där folk hjälps åt att bedra andra vilket inte är ett värdig sätt att bete sig öht, men tycker såklart att den sortens beteende ska bemötas med värdighet.


    Mycket märklig logik du har om du ens har någon. Du har ju inte en amning om vem jag är eller vad jag gjort så du kan omöjligt veta hur jag är och fungerar. Utöver det så blir det ju inte per automatik rätt att bete sig för att att man tror att någon annan har gjort det.

    Så med all respekt börja lev som du vill lära
  • Anonym (jaha)
    Thu 25 Jun 2020 12:16
    #14
    Anonym (Skeptisk) skrev 2020-06-25 12:01:00 följande:
    Mycket märklig logik du har om du ens har någon. Du har ju inte en amning om vem jag är eller vad jag gjort så du kan omöjligt veta hur jag är och fungerar. Utöver det så blir det ju inte per automatik rätt att bete sig för att att man tror att någon annan har gjort det.

    Så med all respekt börja lev som du vill lära
    Tja du fråga ju om VM och det är trotts allt en sajt för otrohet. Så vad tycker du man ska dra för slutsatser? Att du ska dit för att diskutera recept med folk?

    Jodå, människor som själva inte kan bete sig värdigt mot andra ska absolut inte förvänta sig att bli bemötta med värdighet.
  • Thu 25 Jun 2020 18:27
    #15

    Är medlem på den sidan och håller med om att det är mycket fejk! Väldigt mycket fejk dessutom!


    Har ändå haft turen att "träffa" tre kvinnor via den sidan. En tjej ville bara ha tele6, vilket var ok för mig. En tjej träffade jag på ett hotellrum i Stockholm. Hon var gift men utsvulten. Den tredje var fantastisk, henne träffade jag två gånger i Malmö. Hon vill mest ha analsex, vilket jag gav henne såklart och hon var den första som någonsin svalde hela min sats (det har blivit fler efter det). Jag vet inte vilka dessa tjejer är, men de var sköna, allihopa på sitt sätt!

Svar på tråden victoria milan?