• Anonym (Nöjd gift man)

    Blev det något midsommar-sex?

    Hur är det ute i stugor och husvagnar denna midsommar? Har ni fått det sex ni vill ha?

    Skriv och berätta om sexet ni haft denna midsommar. Bra, dåligt, bättre än väntat eller besvikelse.

    Vi (jag och frugan) har haft sex 2 gånger hittills idag men jag har stora förhoppningar på mer då hon gjort vissa antydningar...

    Första gången idag var efter lunch och började ute i poolen när vi satt och drack skumpa i solskenet. Vi började kramas och kyssas och då passade hon på att klämma och känna lite överallt på mig och smekte mig till ett ordentligt stånd som hon runkade en lång stund innan vi gick upp ur poolen och in i duschen där vi knullade.

    Andra gången var tidigt ikväll när vi gick en skogspromenad. Då gick vi upp i ett utsiktstorn vid en sjö där vi tittade på utsikten en stund innan vi åter igen började kramas och kyssas. Och plötsligt hade hon sin hand runt mitt hårda stånd igen. Sedan gick hon ner på knä och gav mig en skön avsugning medan jag fortsatte att titta på utsikten.

    Vi får se om det blir mer ikväll.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-20 21:20
    Jodå, det blev en gång till när vi lagt oss. En hel del slick och sug och sedan knullade vi i olika ställningar och det avslutades med att hon red mig tills vi kom samtidigt. Den bästa midsommarafton gällande sex, sedan ungdomens dagar

    I dag på midsommardagen blev det även lite lugnt bakissex innan vi steg upp.

  • Svar på tråden Blev det något midsommar-sex?
  • Anonym (Också nöjd)

    2 ggr här med.

    Första gången ute på en filt på em där jag slickade henne till orgasm och sen knullade vi och sprutade över mage/bröst/ansikte

    Andra gången blev ett knull i sängen när vi lagt oss med fontänorgasm för hennes del, jag sprutade i henne.

    Mkt nöjd med midsommarsexet:)

  • Anonym (B)

    Vi knullade i över en timme i tältet och hon fick flera skrikorgasmer och jag kom riktigt hårt på slutet också. Vi är bägge supernöjda med midsommarsexet. Några kanske hade svårt att sova med vad f-n...

  • Anonym (P)

    Två ggr här också.

    Första gången blev i duschen efter att ha varit iväg och badat med barnen. Det var väldigt efterlängtat efter att ha fått se och röra vid en halvnaken karl hela dagen! Dörren hann knappt stängas innan vi slängde oss över varandra.

    Andra gången blev i sängen innan vi skulle sova.

    Inget out of the ordinary men det är lika fantastiskt varje gång. Vi tar varje chans vi får och ingen av oss är särskilt svårstartade ;)

  • Anonym (Swing for fun)

    Självklart. En hel helg i kärlekens tecken med god mat och massor med härlig sex med två inbjudna par.

  • Anonym (Lisa)

    Det blev inget sex för killen blev så full så han somnade

  • Anonym (Bapim)

    Dotterns kompis smög in i mitt rum (jag låtsades sova) och runkade av mig. Jag blundade hela tiden men lät handen glida upp och känna på hennes stora unga bröst.

Svar på tråden Blev det något midsommar-sex?