• Anonym (Dam)

    Ni som har sex med er partner utan sexlust...

    Stönar ni och låtsas tycka om sexet ändå? Eller hur gör man?

  • Svar på tråden Ni som har sex med er partner utan sexlust...
  • Anonym (man)

    Hej, 
    Min fru har haft noll sexlust i 3 år. Hon brukar ställa upp på sex inland men det är värdelöst. Noll intresse från henne = jag tappar suget såklart

  • Anonym (När barnen var små..)

    .. hade jag i perioder låg lust. Då blev det ofta att jag runkade av maken. Han var nöjd och helt ok med mig att göra det åt honom. Ibland startade det igång även min lust så att det istället blev som ett förspel.

  • Anonym (man)
    Anonym (När barnen var små..) skrev 2020-06-21 00:13:10 följande:

    .. hade jag i perioder låg lust. Då blev det ofta att jag runkade av maken. Han var nöjd och helt ok med mig att göra det åt honom. Ibland startade det igång även min lust så att det istället blev som ett förspel.


    Fint av dig. Tror också det kan vara ett sätt att få igång din lust. Andras Kåthet hetsar ju ofta upp en :)
  • Anonym (Dam)
    Anonym (man) skrev 2020-06-21 00:04:01 följande:

    Hej, 

    Min fru har haft noll sexlust i 3 år. Hon brukar ställa upp på sex inland men det är värdelöst. Noll intresse från henne = jag tappar suget såklart


    Hur märker du att hon ställer upp? Jag stönar ju och låtsas att jag är kåt liksom.
  • Anonym (man)

    Vi har varit ihop länge. Sånt märker man bara. Tror också det handlar lite om initiativ, men framförallt så har jag tagit upp det med henne och hon har erkänt att lusten är väldigt låg.

  • Anonym (man)

    Men en fråga till dig: Hur länge har du känt att du är utan sexlust och känner du själv att du saknar det? Alltså är du nollställd till det eller "lider du av" att du inte har samma lust längre?

Svar på tråden Ni som har sex med er partner utan sexlust...