• Sat 20 Jun 2020 18:06
    264 visningar
    1 svar
    1
    264

    Hjälp hjälp

    Hej! Nu är de så att jag är på BIM+2 och har absolut inga mensvärk, min mens brukar vara regelbundet och jag brukar ha sån jäkla mensvärk ett par dagar innan och ofta vet jag när mensen kommer men nu har jag inte alls haft mensvärk, kanske pyttelite Då o då men inte som jag brukar. Och så är jag uppblåst i magen , ömma bröst , men ja såna symtom brukar man ha innan mens också? Gjorde ett test för tre dagar sen dock med testa tidigt gravtest och de visade negativt.

    Va tror du?? Är det kroppen som lurar? Eller kan det finnas någon hopp?

  • Svar på tråden Hjälp hjälp
  • Anonym (Anony­m (CS))
    Fri 24 Jul 2020 06:01
    #1
    vanas skrev 2020-06-20 18:06:54 följande:

    Hej! Nu är de så att jag är på BIM+2 och har absolut inga mensvärk, min mens brukar vara regelbundet och jag brukar ha sån jäkla mensvärk ett par dagar innan och ofta vet jag när mensen kommer men nu har jag inte alls haft mensvärk, kanske pyttelite Då o då men inte som jag brukar. Och så är jag uppblåst i magen , ömma bröst , men ja såna symtom brukar man ha innan mens också? Gjorde ett test för tre dagar sen dock med testa tidigt gravtest och de visade negativt.

    Va tror du?? Är det kroppen som lurar? Eller kan det finnas någon hopp?


    Svårt att säga, hur har det gått? Dina symtom kan vara 'före mens symtom' men också graviditet :) 
Svar på tråden Hjälp hjälp