• Chicic

    Folk som inte kan bete sig?

    Hej!

    Träffade två andra par på midsommar som vi aldrig firat med. Vi är i 45-årsåldern allihop. Vi var hemma hos oss. Min gamla barndomsvän hade ny kille som vi aldrig träffat.

    För att göra en lång historia kort så gick inte de två karlarna i de inbjudna paren ihop riktigt. De liksom trissade varandra att vara värst. Min kompis nya kille blev skitfull och det enda som diskuterades var snusk. Tror det bara dröjde en kvart efter de kommit hit innan han berättar vad han gjorde med henne igår eller i morse (och så berättade han vad, men det vill jag inte skriva här). Fy fan, rent utsagt.

    Jag försökte byta samtalsämne heeela kvällen men ALLT styrdes in på att handla om sex o det på ett väldigt kvinnoförnedrande sätt. Jag o min man va mest tysta och satt o funderade på vad som hände. Kommer inte träffa dessa människor igen, kan jag säga. Helt dränerad efter den kvällen fortfarande.

    Hur berättar jag för min kompis att hennes nye kille faktiskt är ett svin?

    Att bli så full hos folk han aldrig träffat, att man ramlar o har sönder saker o bara svär o pratar äckligt gubb-snusk, är det inte att gå över en gräns???

  • Svar på tråden Folk som inte kan bete sig?
  • Anonym (ooo)

    I ett sånt läge hade jag aldrig suttit tyst. Vad f-n, det är väl bara att säga ifrån! Det var ju i ert hus, ni bestämmer! 

    Och du kan visst säga det till din kompis. Hon var ju med, hon hörde alltsammans. Är hon någorlunda vettig inser hon hur illa det var och dumpar. 

Svar på tråden Folk som inte kan bete sig?