• Anonym (Lina)

Ignorera honom? Dissade han?

Träffade en kille på en fest på fredagen, jag var i en annan stad.. vi hade en jättebra kväll,

Började prata djupt med varandra och så vidare, han sa att jag var så vacker, att jag inte borde vara blyg och osäker på mig själv för att jag var så otroligt fin osv kändes genuint som han var så intresserad

Och vi hade sex på natten och han sa att jag var så sexig osv flera ggr

Dagen efter så skrev jag till honom och frågade om han ville ses senare eftersom jag bara var kvar i staden under helgen så ville hinna träffa honom igen då det är några timmar emellan, men kanske att han uppfattade mig som för på

Skrev ?jag vill forfarande verkligen träffa dig igen?

Han svarade ?det vill jag också?

Skrev då ?ses senare??

Han skrev då ?har egentligen andra planer men kan försöka avstyra dem, hör av mig sen?

Uppfattade det som att han var intresserad av att ses, väntade några timmar på att han skulle skriva igen , sen skrev jag ?nån uppdatering??

För jag väntade lite tills jag annars istället skulle åka hem tänkte jag.

Kände mig lite dissade när han inte ens svarade på om han kunde ses eller inte, ville gärna bara ha ett svar..

Men i alla fall så skrev han på söndagen dagen efter alltså detta:

Förlåt!! Jag och telefoner går tyvärr sällan ihop.. trodde jag hade svarat.. haha samma här vart lite bakis-förvirrad igår, hur hade du det? Hur länge är du kvar i (staden)?

Borde jag svara nu? Eller ska jag skita i detta?

Tyckte han var så intressant, men vet inte är han verkligen intresserad när han missar att svara osv? :s

Vill inte heller verka för på nu igen när han dissat mig en gång

• Svar på tråden Ignorera honom? Dissade han?
  • Anonym (Mia)

Hans ursäkt är bullshit! Även hans svar om att han skulle försöka styra undan sina andra planer. Han menade garanterat det han sa om att du är vacker och sexig men det betyder inte att han vill mer än en härlig kväll.

Svara om du vill men godta inte ursäkten. Anklaga inte heller honom för att han inte svarade. Du kan bara svara på hans fråga, att du inte längre är kvar.

Jag skulle gissa på att han är mest ute efter sex men enbart tid kan avgöra det.

Av det du skrev så känns du lite väl villig och vill vara till lags. Stå på dig lite och våga ställa lite krav. Du hade kunnat skriva att du skulle åka hem senare samma dag. Sätta lite lagom press.

• Anonym (nej tack)

Fyfan det där gör verkligen ont, alltså att få de där smsen - har fått dem miljoner gånger. Nej, klart han inte är seriös. Antingen så orkar han inte, inte är över någon annan eller så har han hittat något roligare att hitta på. Någon som är seriös är ju lika angelägen som du att svara...
    Han låter som ett douche

• Anonym (P)

Nja...hans ursäkt är ju bara dum.

• Anonym (Maia)

Det där dravlet som en del killar kör med: "du borde inte vara blyg och osäker på dig själv, för du är så vacker" bla bla bla.. Så patetiskt!

Och stor fet varning på killar som uttrycker sig så.

Du kan svara om du vill, men hoppas inte för mycket på denna killen. Han verkar inte särskilt intresserad i nuläget, så håll honom kort, men ändå vänligt, och var inte för på!

Det är mitt tips.

• Anonym (nej tack)

Alltså helt ärligt - om det låg någon sanning i hans sms och han helt ärligt hade velat ses och faktiskt på riktigt glömde (hehe) trycka på skicka hade han ringt upp dig?! Insåg det precis att fan vad man hade ringt upp om man på riktigt var ledsen!!!

• Anonym (nej tack)

Jag hoppas på karma, hoppas på det du med och låt honom ruttna nästa gång när det är han som blir dissad :D

• smulpaj01

Han var troligen enbart ute efter ett midsommar ligg. Tycker du ska glömma honom helt och m.a.o inte svara alls.

Hans bortförklaring är ju bara så pinsamt dum/genomskinlig. Han är inte det minsta intresserad av att ses igen.

• Anonym (nej tack)

Men OM du ska svara, svara typ såhär (angående frågan "hur du hade det igår")
    "Jag hade det skit, jag väntade på ditt svar hela dagen faktiskt. Man ignorerar fan inte en människa (nej, jag är faktiskt inte bara en tjej man ligger med), jag har också känslor. Din påhittade story funkar inte. Ledsen men du behöver reflektera hur du behandlar andra när du leker runt."

Nu skrev jag detta snabbt - men du förstår poängen. Du står upp för dig själv. Förmodligen kommer ni inte träffas igen, så tycker du ska köra. Är det så att ni ses igen kommer han ha respekt för dig :)
    Du kan ju reflektera om du vill gå på empati (som jag gjorde nu) eller säga åt honom på riktigt. Men saker som typ "väx upp/trodde man är mer mogen än såhär i vår ålder" osv går inte in på folk som har för stort ego tyvärr.

• Anonym (nej tack)

Btw, om du skickar något sånt. Hoppas inte på att han kommer vara förstående. han kanske svarar okej sorry eller nåt men lämna honom bakom dig. Skulle han typ ringa upp och verkligen kunna ge en legit förklaring typ "Jag vet, jag ljög. Faktum är att... blabla" så blir det ju ganska odramatisk men då får du ta det utifrån det. Lär nog vara mycket till för att ni ska hålla kontakten men då kan du ju lyssna iaf

• smulpaj01
    Anonym (nej tack) skrev 2020-06-21 20:02:34 följande:

Men OM du ska svara, svara typ såhär (angående frågan "hur du hade det igår")

"Jag hade det skit, jag väntade på ditt svar hela dagen faktiskt. Man ignorerar fan inte en människa (nej, jag är faktiskt inte bara en tjej man ligger med), jag har också känslor. Din påhittade story funkar inte. Ledsen men du behöver reflektera hur du behandlar andra när du leker runt."

Nu skrev jag detta snabbt - men du förstår poängen. Du står upp för dig själv. Förmodligen kommer ni inte träffas igen, så tycker du ska köra. Är det så att ni ses igen kommer han ha respekt för dig :)

Du kan ju reflektera om du vill gå på empati (som jag gjorde nu) eller säga åt honom på riktigt. Men saker som typ "väx upp/trodde man är mer mogen än såhär i vår ålder" osv går inte in på folk som har för stort ego tyvärr.

Personligen hade jag definitivt inte svarat något sådant då han med största sannolikhet bara skulle skratta åt det, radera numret och ragga vidare på nästa tjej.

Hade inte svarat alls utan släppt detta helt och hållet.

Om han nu var så pass bakis att han "trodde han hade svarat" så var han förmodligen så pass full kvällen innan att han inte ens kommer ihåg ts.
Svar på tråden Ignorera honom? Dissade han?