Ignorera honom? Dissade han?
Träffade en kille på en fest på fredagen, jag var i en annan stad.. vi hade en jättebra kväll,
Började prata djupt med varandra och så vidare, han sa att jag var så vacker, att jag inte borde vara blyg och osäker på mig själv för att jag var så otroligt fin osv kändes genuint som han var så intresserad
Och vi hade sex på natten och han sa att jag var så sexig osv flera ggr
Dagen efter så skrev jag till honom och frågade om han ville ses senare eftersom jag bara var kvar i staden under helgen så ville hinna träffa honom igen då det är några timmar emellan, men kanske att han uppfattade mig som för på
Skrev ?jag vill forfarande verkligen träffa dig igen?
Han svarade ?det vill jag också?
Skrev då ?ses senare??
Han skrev då ?har egentligen andra planer men kan försöka avstyra dem, hör av mig sen?
Uppfattade det som att han var intresserad av att ses, väntade några timmar på att han skulle skriva igen , sen skrev jag ?nån uppdatering??
För jag väntade lite tills jag annars istället skulle åka hem tänkte jag.
Kände mig lite dissade när han inte ens svarade på om han kunde ses eller inte, ville gärna bara ha ett svar..
Men i alla fall så skrev han på söndagen dagen efter alltså detta:
Förlåt!! Jag och telefoner går tyvärr sällan ihop.. trodde jag hade svarat.. haha samma här vart lite bakis-förvirrad igår, hur hade du det? Hur länge är du kvar i (staden)?
Borde jag svara nu? Eller ska jag skita i detta?
Tyckte han var så intressant, men vet inte är han verkligen intresserad när han missar att svara osv? :s
Vill inte heller verka för på nu igen när han dissat mig en gång