• Anonym (Orolig)

Brunt i sperman

Hej! Jag har sedan ett par månader tillbaka haft blod/brunt i sperman. Alltid det första som kommer ut när man har sex eller onanerar. Märkte det första gången jag onanerade efter att jag hade haft sex med sambon någon dag tidigare i ställningen där hon låg på sidan. Jag har varit på vårdcentralen och tagit urinprov och blodprov två gånger om och är tydligen kärnfrisk. Inga STI's, prostatacancer eller infektioner/inflammationer vad som kunnat utläsas av mina prover. Ärendet avslutat på vårdcentralen då de inte kan hitta något...

Det börjar bli påfrestande då jag tappat nästan allt sug på sex p.g.a att jag känner mig så ofräsch och sambon undrar om det är för att hon gått upp i vikt då hon är gravid. För tillfället onanerar jag endast för att se om det blir bättre eller sämre och när jag kom imorse var det värst hittills då jag hållt mig 3-4 dagar. Det var mörkbruna partier i sperman, mer än vanligt och det känns nu lite i den vänstra sädesblåsan. Om det är vanligt att det känns där eller inte vet jag inte då jag känner efter för precis allt nu.

Finns i princip ingenting matnyttigt alls om detta ämnet på nätet och läkaren var lika frågande som mig när jag kom dit. Verkar som att folk lider i tysthet då det är så skämmigt. Är detta farligt? Kommer jag att dö? Kommer grejerna mellan benen tacka för sig snart?

Hjälp.

• Svar på tråden Brunt i sperman
  • Anonym (Pungen)

Har du gjort ultraljud på testiklarna? Känns lite som det är något som borde göras.

Svar på tråden Brunt i sperman