• Anonym (Q)

Fattar ni hur mycket män stirrar på tjejer på stranden?

När jag var på stranden igår blev jag helt paff när jag såg hur män i alla åldrar tittar på kvinnor i bikini som visar mycket. De vänder sig om när en kvinna går för bi, de stirrar i flera sekunder. 
    Inser alla kvinnor hur män faktiskt stirrar på er på stranden? På era bröst och rumpa?

• Svar på tråden Fattar ni hur mycket män stirrar på tjejer på stranden?
  • Anonym (eee)

ja det är så, inget nytt under solen men man hoppas ju att folk skulle kunna vara lite mer diskreta och inte glo liksom 

• Tecum
    Anonym (Q) skrev 2020-06-22 12:02:30 följande:
    När jag var på stranden igår blev jag helt paff när jag såg hur män i alla åldrar tittar på kvinnor i bikini som visar mycket. De vänder sig om när en kvinna går för bi, de stirrar i flera sekunder. 
    Inser alla kvinnor hur män faktiskt stirrar på er på stranden? På era bröst och rumpa?
    Och vad tänker du och andra kvinnor göra åt det? Sluta gå till stranden eller ha heltäckande klädsel där?
  • Anonym (Beach2020)

Jag tror att alla kvinnor är medvetna om det:) jag tror många inte bryr sig och några tycker nog om att få blickarna på sig. Sen finns det säkert dom som tycker det är fel men då kan man ju välja badkläder som täcker lite mer. Kan tänka mig att vissa män också får rätt mycket blickar på sig, men kvinnor kanske är lite mer försiktiga med att glo.

Upplever du att det är ett problem?

• LFF

Ja, så vad ska jag göra åt det? Ta på mig heltäckande kläder? Låta bli att gå till stranden? Säga åt varenda idiot till karl att sluta glo? Sluta leva mitt liv så som jag vill? 

Exakt VAD kan jag göra åt det att (många) män blir idioter så fort en kvinna har mindre mängd kläder på sig? Det är ju knappt att det fungerar att ta på sig ett tält, alltid är det nån som glor.
  • LFF
    Anonym (Beach2020) skrev 2020-06-22 12:18:34 följande:

Jag tror att alla kvinnor är medvetna om det:) jag tror många inte bryr sig och några tycker nog om att få blickarna på sig. Sen finns det säkert dom som tycker det är fel men då kan man ju välja badkläder som täcker lite mer. Kan tänka mig att vissa män också får rätt mycket blickar på sig, men kvinnor kanske är lite mer försiktiga med att glo.

Upplever du att det är ett problem?

Varför ska jag ha "mer täckande" badkläder på mig för att (många) män blir helt tomma i huvudet av en kvinnokropp?
  • Anonym (A)

Inser alla kvinnor hur män faktiskt stirrar på er på stranden?

Ja det är liksom det som är hela syftet.
  • Anonym (Kvinna)

Själv ligger jag och tittar på killars kroppar.

Inte för att låta självgod men jag har snygg kropp och ser bra ut och stör mig inte på att karlar vänder på blicken. Likaväl som jag hoppas på att dom inte stör sig på att jag tittar.

Sen är det ju skillnad på en blick och på att stirra och klä av någon med blicken och bete sig creepy

• Tecum
    LFF skrev 2020-06-22 12:23:26 följande:
    Varför ska jag ha "mer täckande" badkläder på mig för att (många) män blir helt tomma i huvudet av en kvinnokropp?
    Om du slutar att se det som ett problem och struntar i vad männen gör kan du ha på dig vad du vill på stranden. Enkelt och bra!
  • Anonym (-)

Älskar att titta på gungande kvinnorumpor på stranden.

• CitronTulo
    Anonym (-) skrev 2020-06-22 12:36:35 följande:

Älskar att titta på gungande kvinnorumpor på stranden.

Var på stranden i helgen.. insåg att det verkar som att det är på modet med stringbikini igen? En del byxor var så små så att till och med jag som kvinna tittade lite extra..
    Kan också titta på ett par fina, stora bröst, eftersom jag kan tycka att det är snyggt och blir lite avundsjuk då jag gärna skulle haft lite större själv!
    Tittar såklart även på killar och fina män!

Är väl väldigt naturligt att man gör, eller?
Svar på tråden Fattar ni hur mycket män stirrar på tjejer på stranden?